Carrion Crown AP Helsingissä

Vapaaseen keskusteluun ihan mistä vain mikä ei nyt satu muille alueille sopimaan.
Free discussion about anything that doesn't fit into other areas.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Löytyisikö pääkaupunkiseudulta kiinnostuneita pelamaan Carrion Crown Adventure Path ensi vuoden alusta alkaen? AP sijoittuu klassisen kauhun inspiroimaan Ustalaviin. Tarkoitus olisi pelata kerran tai kaksi kuussa, mieluiten lauantaisin tai sunnuntaisin. Pelipaikka olisi Kampissa. Adventure path:ista on mahdollista saada chronicle sheet / kirja Pathfinder society hahmolle vähän samaan tapaan kuin olisi pelannut pregenillä.
Avatar
lentomurkku
Viestit: 54
Liittynyt: 13 Elo 2018, 13:58
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja lentomurkku »

TpM kirjoitti: 27 Marras 2018, 18:43 Löytyisikö pääkaupunkiseudulta kiinnostuneita pelamaan Carrion Crown Adventure Path ensi vuoden alusta alkaen? AP sijoittuu klassisen kauhun inspiroimaan Ustalaviin. Tarkoitus olisi pelata kerran tai kaksi kuussa, mieluiten lauantaisin tai sunnuntaisin. Pelipaikka olisi Kampissa. Adventure path:ista on mahdollista saada chronicle sheet / kirja Pathfinder society hahmolle vähän samaan tapaan kuin olisi pelannut pregenillä.
Mua vois mahollisesti kiinnostaa. Kaipaan inspistä omaan kauhukampanjaan... Oisko mahollista saada player guidea tms luettavaks?
Ja vieläkin kehostani varjo lankeaa
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

lentomurkku kirjoitti: 29 Marras 2018, 10:22 Mua vois mahollisesti kiinnostaa. Kaipaan inspistä omaan kauhukampanjaan... Oisko mahollista saada player guidea tms luettavaks?
Player guide löytyy PDF:nä Paizolta ilmaiseksi: https://paizo.com/products/btpy8j0q?Pat ... yers-Guide

Merkittävin osio tuossa on se, että kaikki hahmot tunsivat professori Petros Lorrimorin jotain kautta ja heidän on AP:n alussa kutsuttu hänen hautajaisiinsa Ravengrohon.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Naal »

Kiinnostusta. Carrion Crown on yksi harvoista adventure patheista joita en ole onnistunut lukemaan edes osin.
Sunnuntait ovat aika tiukassa, joten osallistumiseni rajoittaisi säännölliset pelipäivät pääosin lauantaihin.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Merle »

Ilmaisen kiinnostusta o/ Tuo on yksi kamppis mikä on pitkään vetänyt puoleensa. Rehellisyyden nimessä mainittakoon että noin vuosi takaperin selailin kyseisiä kirjoja vähäsen kun harkitsin yrittäisinkö joskus itse vetää. En muista yksityiskohdista mitään.

Mulla on Tampereella Jumaluuskompleksin pelikerrat aina pelipäivää edeltävänä perjantaina, eli pelit olisi kiva olla joskus muulloin kuin samana viikonloppuna. Muuten ei suuria vaikeuksia löytää aikaa.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Näyttäisi siltä, että ainakin minimimäärä kiinnostuneita löytyy. Neljä olisi ideaali. Pelit olisi siis enimmäkseen lauantaisin, mutta ei Tampereen pelipäivien kanssa samaan aikaan.

Tässä olisi lyhyesti hahmon luontiin liittyvät yksityiskohdat.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Löysin yhden pelaajan lisää. Jos olette edelleen kiinnostuneita, niin onko referenssiä kommunikaatio välineestä? Täällä? Sähköposti? Facebook? Jotain muuta?
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Naal »

Tämä tai sähköposti saisi minun ääneni. Discordin olen kankeasti saanut toimimaan. Facebookiin en suostu.

Pari kyssäriä:
1) Onko item crafting-featit kielletty? Mitens alkemistien brew potion ja wizzukoiden scribe scroll? Esineiden saatavuus on tarinassa rajoitettua, ja onhan reissu asianmukaisesti kauhistuttavampi jos ei voi valmistaa ghost touch undead bane-astaloa heti kun luulee nähneensä ekan kummituksen.
2) Multiclassaus sallittu vai kielletty vai etukäteen sovittava backstorystä riippuen?
3) Hahmonluonti kootusti ekalla kerralla vai jotain sopimista viestien kautta vai jokainen tuo sokkona pöytään jotain valmista (ja sitten pelataan neljällä puukkobarbaarilla)?

Onko kellään osallistujalla mitään lempiclassia jolla haluaa lähteä pelkäämään tälle keikalle?
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Eli laittakaa sähköposti osoittee minulle yksityisviestillä.

1) Item craft featit sallittuja.
2) Multiclassaus on sallittua.
3) Koska mukana on yksi pelaaja, jolla ei ole juuri aiempaa kokemusta Pathfinderista, niin ajattelin ehdottaa hahmonluontisessiota.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Merle »

Mä hoitaisin keskustelun ehkä mieluiten täällä tai discossa. Sähköpostikin käy, joskin olen joskus vähän huono lukemaan sitä. Tykkäisin jostain viestintämuodosta jossa onnistuu ryhmäkeskustelu.

Hahmonluontisessio käy oikein hyvin -b Mua houkuttelis paladini ja occult classit tällä hetkellä, mutta en ole naimisissa minkään idean kanssa vielä.
Tonkku
Viestit: 112
Liittynyt: 02 Helmi 2018, 21:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Tonkku »

Hei, jos vielä ehtii, olisin myös itse kiinnostunut pelamaan tuota. Olin alustavasti ajatellut witch hahmoa.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Tonkku kirjoitti: 18 Joulu 2018, 09:49 Hei, jos vielä ehtii, olisin myös itse kiinnostunut pelamaan tuota. Olin alustavasti ajatellut witch hahmoa.
Vielä ehtii yksi mukaan. Lähetä sähköpostiosoite yksityisviestillä.
Tonkku
Viestit: 112
Liittynyt: 02 Helmi 2018, 21:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Tonkku »

Laitoin privana emailin, kerro jos ei tullut läpi.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: Carrion Crown AP Helsingissä

Viesti Kirjoittaja TpM »

Tonkku kirjoitti: 18 Joulu 2018, 14:38 Laitoin privana emailin, kerro jos ei tullut läpi.
Viesti jäi jostain syystä samankaltaiseen tilaan kuin mistä tässä ketjussa puhutaan.

Lähetän ainakin yhteystiedot yms. sähköpostilla. Katsotaan sitten jos saadaan kaikki discordiin.
Vastaa Viestiin