Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Turun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Turku region games, gamedays and other.
Tomppak88
Venture-Lieutenant
Viestit: 665
Liittynyt: 01 Elo 2017, 14:20

Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Tomppak88 »

Joulu, uusivuosi, ja neljäs GM-tähti lähestyvät vääjäämättä, ja näistä innostuneena/näiden kunniaksi, sekä itselleni omaa tulevaa vedettävien scenujen listaa selventääkseni, ajattelin ottaa vastaan scenutoiveita! Saan neljän vedetyn pelin päästä neljännen GM tähden, ja se avaa mahdollisuuden vetää muutamia erikoisempia scenuja jotka eivät normaalisti ole saatavilla, joten nämä varmaan ainakin ovat listalla. Mukana on myös muutama sellainen scenu joita olin jo valmiiksi suunnitellut vetäväni. Lista ei myöskään ole aika-/prioriteettijärjestyksessä.

1. 1-5 dunsku, Assault on the kingdom of the impossible

2. 1-5 ropescenu, Down the Verdant Path, sopii mm. Erutakeille
3. 3-7 The Paths we Choose (vanhojen factioiden päätösscenu tms)
4. 1-5 Bid for Alabastrine
5.
6.
7.
8. Midnight Mauler -> lvl 3-7
9. Drow of the Darklands Pyramid -> lvl 7-11
10. Bonekeep, osa 3 -> Erikoisscenu, trilogian päätös
11. Through Maelstrom Rift -> Erikoisscenu erikoispregeneillä, kronikka lvl 5-7 hahmolle
12. Serpent's Rise _> Aspis-Agentti pregeneillä pelattava erikoisscenu, kronikka lvl 6-8 hahmolle
13. Serpent's Ire -> Aspis-Agentti pregeneillä pelattava erikoisscenu, kronikan saa lvl 7-9 hahmolle

Eli toiveita saa esittää ihan vapaasti, eikä tarvitse edes tarkkaan tietää mitä haluaa!
Onko joku scenu jonka olisit halunnut pelata, mutta joka peruuntui tai johon et mahtunut mukaan/päässyt paikalle?
Onko jokin teema joka kiinnostaisi, vaikkapa planar travel tai okkultiikka tai vieraat kulttuurit?
Onko jokin Faction Journalin tehtävä jota et ole onnistunut täyttämään, esim. Artefaktin löytäminen tai orjien vapauttaminen tai jossain tietyssä maanosassa seikkaileminen?
Kiinnostaako erityisesti esim. Demonit, keijut, tai vaikkapa Aspis Consortium?
Kiinnostuitko paizon sivuilla erityisesti jonkin tietyn scenaarion kuvauksesta?
Toivoisitko enemmän seikkailuja joltakin tietyltä seasonilta?
Kaipaatko enemmän diplomatiaa ja roolipelaamista, vai onko tiukka dungeon crawl enemmän mieleesi?
(kannattaa mainita että mitä leveliä tahtoisi scenun olevan!)

Toiveita ja ideoita voi postata tähän alle, tai halutessaan vaikka laittaa mulle privana!
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Darithil
Viestit: 194
Liittynyt: 21 Kesä 2018, 22:24

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Darithil »

Mä en ehkä osaa muuta sanoa ku mielellään pelaisin paladinilla lisää. Se on nyt 8 ni korkeimmat pelit kiinnostais.ja yritän opetella etääntymistä hahmoista ni uskaltaa paremmin pelaa vaikeita pelejä. 😂 ja mulla on aina ollu lievä drow pakkomielle ni se peli saattais kiinnostaa eniten. 😎
Tomppak88
Venture-Lieutenant
Viestit: 665
Liittynyt: 01 Elo 2017, 14:20

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Tomppak88 »

Kuuluuko paladin silver crusadeen?
Minkä tyylisistä scenuista oot tykänny, tai onko erityisesti ollu joku/jotkut scenut jotka on ollu kivoja?
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Avatar
GhostDeer
Viestit: 137
Liittynyt: 20 Syys 2018, 18:10

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja GhostDeer »

Itse tykkäisin päästä pelaamaan mun lvl 3 bardilla viimeinkin ku sil ei oo vielä kertaakaan pelattu.

Sit toki Erutakitiimin seikkailujen jatkaminen ois toki toinen mitä toivon. Ne on nyt lvl 2. Näiden seikkailut tosin pääsevät varmaankin jatkumaan vasta vuodenvaihteen jälkeen, koska tiimin toinen jäsen ei ole todennäköisesti maisemissa.

Toki archerilla pelaaminen on myös aina kivaa.

Itse en varmaankaan pääse pelaamaan ennen jouluaattoa ja varmaan menee vielä välipäivät sukuloidessa, eli Tapaninpäivän jälkeen sit taas mukana.
Knowing that you can play with me fills you with DETERMINATION.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

5-9 scenuja saa heittää kehiin. :) lähes kaikki hahmoni ovat kasaantuneet sinne x(
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Tomppak88
Venture-Lieutenant
Viestit: 665
Liittynyt: 01 Elo 2017, 14:20

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Tomppak88 »

lvl 2-3:lle sopivaksi seikkailuksi + "dungeon crawliksi" (ei sijoitu luolastoon mutta on kuulemma dunskahtava) valikoitui
Assault on the Kingdom of Impossible.

Lvl 8 paladiinille joka tykkää Droweista on tuolla listalla jo valmiiksi tuo Drow of the Darklands Pyramid.

Levelin ilmoittaminen on toki tärkeää jotta tietää minkä levun scenuvinkkejä tuolta discordin puolelta kyselee, mutta "level 5-9 scenuja" on vähän turhan laaja :D Jotain suuntaa siitä että minkä _tyylistä_ tai _teemaista_ scenua on toiveissa? Tai Factionia?

Mielestäni Down the Verdant Path on vedetty vain kertaalleen turussa, se taisi olla lvl 1-5 ja rope-painotteinen, joten sen voisin varmaan myös lisätä listaan...

Eli vielä on listalla tilaa!
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

5-9, maailman pelastus tai Sovereign Court
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Avatar
GhostDeer
Viestit: 137
Liittynyt: 20 Syys 2018, 18:10

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja GhostDeer »

Joo lvl 8-9 hahmolle soveltuva Sovereign Court vois olla kiva 👌
Knowing that you can play with me fills you with DETERMINATION.
Patrik L
Viestit: 172
Liittynyt: 26 Loka 2017, 19:13

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Patrik L »

Täältä kans +1 sovereign court lvl 8-9 mutta hugelle sopiva epädungeon
Padawan
Korppis
Viestit: 208
Liittynyt: 13 Elo 2017, 21:28

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Korppis »

SovCourt olisi bueno mutta oma hahmoni pyörii vielä kutoslevelillä...
Tomppak88
Venture-Lieutenant
Viestit: 665
Liittynyt: 01 Elo 2017, 14:20

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Tomppak88 »

Sovereign Court seikkailuja on valitettavasti tosi vähän. Itse en löytänyt kuin pari 1-5 scenua, yhden 5-9 scenun (Jarlsblood, pelattu hiljattain) ja loput olikin sitten 7-11. Laitoin listalle lvl 3-7 "paths we choose" scenun, joka on taldorin ja muiden vanhojen factioiden "päätös scenu".

Koitan katsoa jos muota sovereign courteja tulisi vastaan!
"featti tekee merkittävän ontologisen muutoksen hahmoon: antaa raajan tilanteeseen, jossa ei olisi yhtään raajaa ilman feattia" - Agape
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Tomppak88 kirjoitti: 19 Joulu 2018, 12:23 Sovereign Court seikkailuja on valitettavasti tosi vähän. Itse en löytänyt kuin pari 1-5 scenua, yhden 5-9 scenun (Jarlsblood, pelattu hiljattain) ja loput olikin sitten 7-11. Laitoin listalle lvl 3-7 "paths we choose" scenun, joka on taldorin ja muiden vanhojen factioiden "päätös scenu".

Koitan katsoa jos muota sovereign courteja tulisi vastaan!
Seems gut
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Avatar
Propagandalf
Venture-Agent
Viestit: 328
Liittynyt: 14 Elo 2017, 20:32

Re: Loppu-/alkuvuoden pelitoiveta?

Viesti Kirjoittaja Propagandalf »

Semmosia pelejä missä on kääpiöitä!
Minun lvl 2/3 kääpiö sotapappi haluaa seikkailla semmosissa paikoissa. :D
Vastaa Viestiin