Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Jep jep, on maaliskuun pelipäivän aika. Siis, about parin viikon päästä tän töpön tehtyäni.

Totuttuun tapaan, kaksi slottia, joista ensimmäinen alkaa klo 12 ja toinen alkaa klo 17!
Aikataulutetaan nyt ensimmäiseksi jompaan kumpaan slottiin kaksi peliä, ja toiseen slottiin vain yksi peli. Jos näyttää siltä että pelipäivään tulee tarpeeksi porukkaa, voidaan ottaa molempiin slotteihin kaksi peliä!

Slotti 1
STARFINDER #1-30: Survivor's Salvation [1-4] by Atouru

Slotti 2
STARFINDER #1-32: Acts of Association [1-4, repeatable] by LLK
#5-19: The Horn of Aroden [1-5] by Gomis
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Jees! Mä voin ottaa taas nakin pienen tierin Pathfinderistä, koska ennustan että Starfinderiin on enempi tunkua vetäjistä. Voisin vetää joko vitoskaudelta Horn of Arodenin, tahi sitten seiskakaudelta Between the Linesin, kumpi vaan saa enemmän ennakkokannatusta! Molemmat on tierin 1-5 skenuja.
Slotilla ei ole väliä, vedän siinä kummassa tarvii!
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Minä pääsen pitkästä aikaa taas pelipäivään, ja voisin vetääkin jotain esim. #1-30: Survivor's Salvation tai #1-32: Acts of Association. Kummatkin 1-4 tieriä.
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Minä voisin vetää noista ehdotetuista Starfindereista sen mitä LLK ei vedä. Toisaalta myös väen omia toivomuksia voidaan toteuttaa.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Between the Lines on vedetty pelipäivissä kahdesti (muistan hyvin kun ekalla kerralla olin pelaajana ja tokalla GM), ekassa pelipäivässä ja viime vuoden huhtikuussa eli voi olla haastavampi siihen löytää pelaajia, mutta toisaalta kyllä viime vedosta melkein se vuosi että uusimmat eivät ole sitä ainakaan pelanneet. Itse kuitenkin kannattaisin kahdesta mainitusta enemmän Horn of Arodenia (pääasiassa siksi että se on itseltäni pelaamatta).

Itse voisin ottaa taas nakin epävarmasta nelospelistä ja varata mukaan jotain ikivihreää alhaisen tierin Pathfinderia mikä ei liikaa tarvitse preppiä ja voi hyvin vetää jos tarvitsee lisää täytettä, esimerkiksi The Confirmation.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ite voisin vetää 1-5 tierin The Segang expeditionin. Muuten Horn of Aroden ja Between lines on molemmat pelaamatta.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Ah, herttinen! En ollut tajunnut että Between the Lines on vedetty jo kaksi kertaa viime aikoina pelipäivissä, anteeksi! En olisi tarjonnut sitä jos olisin muistanut.

Juuh! Mahtavaa että aina on niin paljon porukkaa tarjoamassa pelejä! :3 Mutta, meillä ei kuitenkaan tällä hetkellä oo niin paljon vakkaripelaajia että kannattaisi kuitenkaan aikatauluttaa enempää kuin kolme tai maksimissaan neljä peliä per pelipäivä, niin jos viisi ihmistä huutelee vetävänsä pelejä, ne eivät millään valitettavasti kaikki mahdu mukaan. Olen pahoillani!

Starfinder tuntuu jälleen olevan suosittua, joten otetaan nyt alustavasti sitä ainakin molempiin slotteihin! Atouru halunnee vetää ekassa slotissa että juna-aikataulut pelaa, niin otetaan ekaan slottiin Atourun veto ja tokaan LLK:n. Minä otin tosiaan jo ekaksi nakin tosta pienestä Pathfinderistä, niin alustavasti tarjoan sitä ekaan slottiin, mutta jos näyttää että tokassa slotissa onki enempi pelaajia, ni siirrän siihen.
Cheantia ei haittaa vetää lyhyellä varoajalla, niin jos käy, otan taas sinut varaGM:ksi jos tarvii!

Slotit näyttäis nyt tältä alustavasti! (Jaoin mielivaltaisesti Starfinderit LLKn ja Atourun välillä.)

Slotti 1
#5-19: The Horn of Aroden [1-5] by Gomis
STARFINDER #1-30: Survivor's Salvation [1-4] by Atouru

Slotti 2
STARFINDER #1-32: Acts of Association [1-4, repeatable] by LLK

Muutoksia voi vielä tehdä!
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Skenu ja slotti käy mulle hyvin, mutta jos LLK halua vaihtaa skenuja, niin sekin käy.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

En nyt sanoisi että aivan viime aikoina kun puhutaan kuitenkin yli vuoden väleistä, mutta riittävästi kuitenkin että voi olla Horn of Arodenia haastavampi toteuttaa (riippuen tietenkin täysin uusien pelaajien määrästä jota on hankalin tietää ennalta).

VaraGM slotti sopii oikein hyvin. Kaikki aikataulussa olevat pelit pelaamatta eli voin täyttää mitä tarvitsee.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Skenu ja slotti käyvät oikein hyvin.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Voisin tulla pelaamaan pathfinderia, horn of arodenin tai jotain muuta, mutta en kyllä pääse millään kuin jälkimmäiseen slottiin. Ei tarvitse minun takiani alkaa kuitenkaan säätämään, jos ei muuten ole siihen kiinnostusta. Starfinderia voisin mahdollisesti harkita, mutta kaikilla kiinnostuneilla ei varmaankaan ole hahmoa tierille 3-4?
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Itsellä tier 1-4 Starfinder vaihtoehdot rajoittuu harmillisesti alemmalle kun ykkös ja kakkoshahmo on levelöinyt vitosella jättäen 3-4 tierin tyhjäksi. Jos muut pääsee ylemmälle niin en kyllä ala alempaa vaatimaan vaan pelaan ylöspäin. Mieluusti todellakin näkisin enemmän ylemmän tierin pelejä joten suotavaahan se olisi sinne saada lisää porukkaa.

Mutta jos porukkaa vain riittää niin sitten olen vetämässä nelospöytänä muuta enkä laskemassa APLlää.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Kumpaan slottiin on tulossa enempi pelaajia? Tietty tehään niin että alustavasti aikataulutetaan kaks pelii siihen slottiin johon on tulossa enempi jengiä.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ekassa slotissa taidan preferoida Pathfinderiä ja tokassa ikivihreää jos siihen riittää pelaajia, Starfinderikin käy hyvin.
Damatris
Viestit: 25
Liittynyt: 10 Huhti 2017, 11:32

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Damatris »

Mä voin tulla mihin tahansa peliin, tosin starfinderiin on vaan 1 tason hahmo. Katon sen mukaan millä tierillä muut haluu pelata.
Avatar
Ilendur
Viestit: 107
Liittynyt: 06 Heinä 2017, 11:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Ilendur »

Tulen 2 slottiin mukaan. Toivon, että saatais pfs peli pystyyn, mutta mun maailma ei kaadu jos pelaan starfinderia, joudutte vaan kestämään mun sääntöjen tietämättömyyttä hiukan :)
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

No jos jo kaksi ihmistä preferoi varmaa Pathfinderiä kakkosslottiin, ni siirretään Horn of Aroden siihen! Ekassa slotissa siis varmasti vain Atourun SFS ja tarvittaessa Cheantin vetämä toinen peli!
(Editoin nämä aloitusviestiin kun oon koneella!)
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Maaliskuun pelipäivä 16.3.

Viesti Kirjoittaja Muser »

Tuon solarianini molempiin slotteihin. Tierillä ei niin väliä.
PFS GM
Vastaa Viestiin