Mökkipeliä

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Perjantai 30.9 on taas mökki saatavissa peliin ja grillaukseen.

Mökki sijaitsee Virpiniemessä urheilukeskuksen lähellä, matka aika noin 20 min ja kuljetus on saatavilla sen mukaan mitä autoon mahtuu.
Viimeksi muokannut Dr. Shaman, M.D., 21 Syys 2022, 14:39. Yhteensä muokattu 26 kertaa.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Agape »

perjantai, lauantai, sunnuntai ja keskiviikko kävisivät, voin olla GM
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Minullakin on sen verta vapaata, että voisin osallistua.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Muut paitsi 23 ja 26 sopii.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Minimipelaajamäärä on koossa, joten puhutaanpa päivistä ja skenuista.
Luulen jättäväni joukon hahmoja eläkkeelle ja aloitan uusilla, joten mulle sopis hyvin sellanen levutus evergreenkimara.

Miten on perjantai, miten aikasin voitas alottaa? Jos kiinnostusta ilmenee niin nuo toiset päivätkin on vielä sitten käytössä.
Meneekö töissä kovin myöhään? Mukavintahan olis jos vois pelata valoisaan aikaan ja grillata makkaraa pimeän jälkeen.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Itse en mielellään tuohon evergreenkierrokseen lähtisi. En nyt kuitenkaan perumaankaan ala jos siihen tulee muilta kannatusta.

Perjantaina onnistuu aloitus siinä 16 aikaisintaan. Sunnuntaina onnistuu sitten paremmin, koko päivä on käytettävissä. Lauantai ei tosiaan sovi.

Tuleeko streamwalker taas kyytiin? Nouto samasta paikasta?
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Ok, mulla on pari hahmoa jotka pääsis korkeemmillekin tasoille, mutta tämänhetkinen maini olis jotain tasolla 2-3 muistaakseni.
Ja sitten saattas olla että pitää saada pari peliä että saa boonia yhdeltä... Joo kyllä ne muutkin tasot käy. Ja perjantai on ihan hyvä jos ei tarvitse olla kuskina enää kovin myöhään kun herään jotain 5:45 niin tulee pitkä päivä.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Minuakaan ei evergreenit kiinnosta, mutta matalaa tieriä kyllä toivoisin, koska minulla on vielä yksi kakkostason hahmo, jonka haluaisin saada liikkeelle. 1-49: Among the Dead (1-7) ja 3-07: Echoes of the Overwatched (1-5) voisivat trackerin mukaan sopia skenaarioksi.

Perjantai käy hyvin, koko päivä on minulla vapaa. Ja kyytiä tosiaan tarvitsisin.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Sang »

Pe 22.3. noin klo 16 eteenpäin käy myös minulle, joten voin tulla mukaan pelaamaan. Evergreenikimara ei myöskään kiinnosta kovinkaan paljoa. Streamwalkerin mainitsemista seikkailuista on minulla pelaamatta #1-49 Among the Dead. Tarvitsen myös kyydin.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Agape »

Perjantai-ilta, Among the Dead ja sen jälkeen makkaranpaisto kuulostaa hyvältä.

Minä tarvitsen kyytiä myös, nouto Rautatienkadulta.

Mitä levutusputkeen tulee, voisin aikatauluttaa jollekin tiistaille 3x quest/evergreen.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Eli streamwalker tulee minun kyydillä. Muita? Hyppääkö loput shamanin kyytiin? Jos shamanilla on aikaa noutaa porukkaa eikä se aiheuta kohtuutonta mutkaa, on suotavaa että tehtäisiin niin.

Among the deadiin tulee sitten taso 5. Pienempää ei käytännössä oikein ole.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Voin hakea kaupungilta kunhan sovitaan paikka ja aika.
Voiko Kukkis palauttaa porukat kaupungille kun tulee aika paljon edestakaisin ajelua kun vielä palaisin takaisin mökille.

Edit: evergreenkimara tulis varmaan sitten kakkospöydäksi joku tiistai? Vähän ikävä ykköspöydäksi jos siihen on kovin vähän kiinnostusta.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Sang »

Puhuttiin tänään Fantsussa, että kaikki mahtuisivat Kukkiksen autoon tarvittaessa. Eli sinun Shamaani ei tarvitsisi käydä keskustasta hakemassa ketään, jos sinulla ei ole muuten asiaa kaupunkiin niihin aikoihin.
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Dr. Shaman, M.D. kirjoitti: 19 Maalis 2019, 22:43 Voiko Kukkis palauttaa porukat kaupungille kun tulee aika paljon edestakaisin ajelua kun vielä palaisin takaisin mökille.
Joo, tuo onnistuu kyllä
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Mä käyn joka tapauksessa kaupungilla iltapäivällä. Jos voidaan kulkea sen aikataulun mukaan olis tietysti ihan kiva niin ei tarvitse kovin kauaa odotella autossa. Tietysti jos on Fantsun eessä kokoontuminen niin varmana siellä muutaman minuutin saa kulumaan uusia noppia valitessa. :)
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Sang »

Olen valmis lähtemään töiden jälkeen noin klo 16.00. Keskustaan minulla ei ole asiaa, joten sinne kulkemiseen kuluisi aikaa. Välivainio olisi kätevin noutopaikka, mutta pääsen Tuiraan kävelemällä aika nopeasti.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Mihin aikaan Agape olis lähdössä? Olis ihan hyvä jos mä olisin perillä ensimmäisenä. En haluais ihan minuuttiaikataulun kanssa pelata kun menee jotain 2-3 tuntia muilla asioilla ja niillä on tapana mennä toisin kuin suunnittelee.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kukkis hakee mut kotoa n. 15.10-15.20 välillä, olen ensimmäinen Kukkiksen kyytiin tulija.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Kukkis
Viestit: 240
Liittynyt: 31 Loka 2017, 14:43

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Tulen tosiaan etelästä päin ja muut ovat siinä enemmän tai vähemmän matkan varrella. Poimin kaikki kyytiin ja tähdätään klo16 mökille. Riippuu vähän miten perjantaina sattuu liikennettä olemaan.
Dr. Shaman, M.D.
Viestit: 267
Liittynyt: 14 Maalis 2017, 10:50

Re: Mökkipeliä

Viesti Kirjoittaja Dr. Shaman, M.D. »

Ok, hyvä.
Mä voin kyllä kuskata, mutta aikataulu saattaa venyä ja paukkua minusta osittain riippumattomista syistä niin on varmaan kaikille miellyttävämpää näin.

Makkaraa, limsaa ja kahvia löytyy perusvariantteja, samoin kuin ketsuppia ja sinappia. Jos halutaan olla ulkona nuotiolla niin tuuleen/kosteuteen yms kannattaa varautua, koska Suomen talvi. Veden/kylmän kestävä istuinalusta on suositeltava jos sellaisen omistaa.
"Its a cutlad. Its like a cutlass, but equal opportunity violence."
"Orchard 2: Orc Harder."
Vastaa Viestiin