On the Trail of History (maybe sometime in the future?)

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

On the Trail of History (maybe sometime in the future?)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Otsikko kertookin kaiken. Eli olen tulossa pääsiäislomalla (eli 19.4.-22.4.) Tampereelle ja GM-hinkua olisi. Vahva preferenssi on Starfinderin korkeamman tierin skenuille eli 3-6 ja korkeammat skenut. Listaan todennäköisesti tämän viikonlopun aikana mahdollisia skenuja mitä olisin valmis vetämään (ja mitä on paljon), mutta jos haluatte esittää toivomuksia jo ennen sitä, feel free.

(Tarkoituksena siis kerätä Mansikalle reputationia, jotta hän pääsee capstonelle.)
Viimeksi muokannut LittleLilyKitty, 24 Huhti 2019, 00:12. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Korkeamman tierin Starfinder kiinnostaa kyllä, 3-6 ja 5-8 sopivat kumpi vain pelaamattomien skenujen osalta. Pelaamatta on:

Tier 3-6:
#1-13 On the Trail of History
#1-15 Save the Renkrodas
#1-26 Truth of the Seeker

Tier 5-8
Kaikki

(skenut listattu #1-29 asti)

Päivistä sopisi 19. ja todennäköisesti 21., 22. sopii jos se sopii GMlle mutta oletettavasti ei (ellei LLK ole kuullut jotain mitä itse en ole). Silloin kun pääsen paikalle niin pelipaikka Lamminpäässä on käytettävissä, mutta ainakin muille päiville kannattaa tarjota myös pelipaikkaa jos sellainen on mielessä.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Ai niin, 22.4. meillä on kamppis. Ei se sitten sovi! ^^;;

Noi ehdotetut skenut on kaikki mahdollisia (tosin On the Trail of History menee ehkä Mansikalle pelaajakronikkana, mutta kuitenkin).
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja Muser »

Vanhoista isommista tiereistä on pelaamatta On the trail of history, mutta Save the Renkrodasista lähtien kaikki. Renkrodasista otin gm-kronikan niin siihen ei oo hahmoa.
PFS GM
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

On the trail of history on kiikarissa, 5-8:sta kaikki käy.

Päivistä 19.-20. ja 22. onnistuu.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Nyt ku en oo reissussa ni ehin foorumillekin. Mut joo, mua vois kans kiinnostaa jos aikataulu vaan sattuu sopimaan! 19. päivä mulla on muuta menoa, mutta jos skenu ja päivä sattuu sopiin ni tuun mielelläni messiin! :3

Terry on tasolla 6, ja Luka vasta tasolla 3, muita tyyppejä ei vielä ookkaan tällä levelillä.
Ainoat ei-1-4-tierin skenut jotka OLEN PELANNUT on A Night in Nightarch, Star Sugar Heartlove!!, Save the Renkrodas ja The Beacon Code Dilemma. Kaikki muu käy!
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Anteeksi että on kestänyt näinkin kauan vastata.

Skenuksi valikoitui On the Trail of History on herättänyt eniten kiinnostusta. Pelataan 20.4. eli lauantaina. Onko toiveita kellonajasta? Entä pelipaikasta?
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: LLK tulee pääsiäiseksi Tampereelle, LLK tahtoo vetää (korkeampaa Starfinderia)

Viesti Kirjoittaja cheant »

Pääsen sittenkin lauantaina mukaan eli paikkana on käytettävissä Lamminpää (vaikka muuallakin onnistuu). Itselle sopisi ajallisesti aikaisintaan klo 13 (jos Lamminpää), muuteen jostain 14-15 eteenpäin.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: On the Trail of History 20.4. klo?

Viesti Kirjoittaja Muser »

Mä löysin itseltäni työvuoron lauantaille, mutta kolmen-neljän aikaan onnistunee. Jos sais osoitteen vaiks yksärillä.

Forholt tulee tykittämään. Löytyy tätä skenua edeltävät Scoured Stars -boonit.
PFS GM
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: On the Trail of History 20.4. klo?

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Paikalla ei niin paljoa väliä, vois aloitella n. klo 14-15 aikaan.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: On the Trail of History 20.4. klo?

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Lauvantai ja On the Trail of History, ja klo 14-15 alotus good!!

Tänne saa tulla kans jos GoMMuuni houkuttaa! :3
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: On the Trail of History 20.4. klo?

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Gommuuni voisi olla mukavampi, varsinkin kun saatatte joutua avaruustappelemaan. Lamminpään pöytä on hieman pienenlainen.

Aloitetaan 15:30, mutta älkää ottako stressiä siitä jos ette ihan siihen ehdi.

Arvelisin että tämä menee ylemmälle...
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: On the Trail of History 20.4. klo 15:30

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Hei!! Oon tosi pahoillani että tää tulee näin pienellä varoajalla, mut en kyl oo nyt yhtään pelikunnossa. Hnnnghn. Joudun perumaan osallistumiseni.

Vissiin pienemmällä porukalla mahdutte Lamminpäähänkin, mut koska jouduin perumaan näin lyhyellä varoajalla, niin tietenkin pääsette edelleen GoMMuuniinkin jos haluatte - mä vaan sit vietän aikaa omassa huoneessani.
Sori!!
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: On the Trail of History 20.4. klo 15:30

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Aww, no voi harmi.

Pelataan sitten Lamminpäässä.
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: On the Trail of History 20.4. klo 15:30

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Toinenkin pelaaja perui. Kahdella pelaajalla ei saada laillista peliä aikaan, joten peli on peruttu.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: On the Trail of History PERUTTU

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kun tähän oli kuitenkin kiinnostuneita aika hyvin, niin halutaanko sopia uudesta päivämäärästä? Vaikka toukokuulla?
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: On the Trail of History PERUTTU

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mua kiinnostaa kyl edelleen pelata tää, mutta mulla on niin paljon menoa toukokuussa, että mua ei tarvi ottaa aikataulutuksessa huomioon - tulen jos pääsen!
LittleLilyKitty
Viestit: 305
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 23:29
Paikkakunta: Kokkola

Re: On the Trail of History PERUTTU

Viesti Kirjoittaja LittleLilyKitty »

Mullakin on toukokuu aika täynnä. Ja kesäkuusta ei vielä varmuutta.
Vastaa Viestiin