Tier 12-15, (Rasping Rebirth Doodlessa)

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Tier 12-15, (Rasping Rebirth Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Tällainen yleisempi kysely nyt alkuun. Löytyykö meiltä tarpeeksi pelaajia, joita kiinnostaa nää tosi ison tierin keikat ja joilla on niihin jo hahmo valmiina? Aikataulu vielä täysin avoin, en vaan viittisi ostaa näitä jos en saa pelaajia kasaan. (Mulla roikkuu edelleen pari vielä isomman tierin moduulia, jotka haaveilen joskus vetäväni).

En nyt tarkoita niitä, jotka muodostaa kokonaisen skenusarjan, ainakaan alkuun, vaan näitä paria, mitkä on ollut tällä ja viime kaudella tarjolla.
9-25 Betrayal in the Bones
ja
10-09 The Rasping Rebirth
ainakin. (Oliko muita?)

Edit. Rasping Rebirthin Doodle: https://doodle.com/poll/n7m64dpbvnbwepv7
Viimeksi muokannut Mary Leathert, 16 Heinä 2019, 16:05. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mä oon nyt pari viikkoo reissussa, mut jos pelillä ei oo kiire, ni mul on tasolla 12 kaksi dudea ja tasolla 14 yksi!
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mua muuten kiinnostais, mutta pelaisin näitä mieluiten joko Skadilla, joka on jo tasolla 15, tai Joseilla, jolta puuttuu neljä keikkaa tasosta 12 (koska haluan pelata sitä slowlla because reasons).
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Muser »

Unleashing the Untouchable on kanssa 12-15.

Mä voisin tulla messiin. Omistan jotain(tarvi ihan tarkistaa) 5 seekeriä. Tieriin 14-15 on multiclass-hässäkkä Solveig(jolla on näemmä gm-crediitin turvin +3 ghost-touch furious elysian bronze guisarme) ja muuten ois varmaan mieluisin pelaa Frekiä(stonelord 12). Toi Betrayal in the Bones on Thurl-skenu, niin ois toki kiva vihdoin vetää sitä ekan kerran pataan Vengeance at Sundered Cragissa.
PFS GM
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Kiinnostusta löytyy, erityisesti isompaan. Toisin Borguksen parantelee.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Mua kiinnostaisi. Löytyy toki Absalom Dzhownz, mutta enemmän kiinnostaa pelata Enniolla, barbarian 7/bard 6.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Hmm, eli teistä sais sen tier 14-15 partyn kasaan.

Unleashing the Untouchablen vedin jo aikanaan niin en ehkä lisää sitä listaan.

Vengeance at the Sundered Crag on itellä pelaamattomien skenujen listalla, joten siitä toivosin, että joku muu ottais vetonakin (varsinkin jos sitä on kertaakaan vedetty täällä). Ymmärrän kyllä logiikan jos ketään muuta ei nappaa.

Ilmeisesti Betrayal in the Bones ja Rasping Rebirth jatkaa molemmat samaa juonikaarta, joten näkisin et loogisin järjestys olisi:

#5-25 Vengeance at the Sundered Crag (7-11) niille, jotka ei oo sitä pelanneet. Vanhoja vihollisia, ei ihan samat kuin noissa jälkimmäisissä, mutta liittyy. Ei tietty mahdollista samoilla hahmoilla, jotka tulee näihin isompiin. GM: Joku

#9-25 Betrayal in the Bones (12-15),Thurlia lopullisesti turpaan Viiden Kuninkaan Vuorilla. GM: Minä

#10-09 The Rasping Rebirth (12-15), Koth'Vaulia lopullisesti turpaan, kinda Syöverissä. GM: Minä

Nää ei mitkään ole ns. helppoja tai lyhyitä keikkoja. Ilmeisesti erityisesti Rasping Rebirth on oikeasti vaikea, eli sillä asenteella liikkeelle.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Mä voin ottaa kopin Vengeancesta joskus kesäkuun puolella.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Ei mitenkään erityisesti kiinnosta ison tierin pelit, mutta voisin mahdollisesti tulla täyttämään pöytää, mikäli osuu sopivalle päivälle.

Voin myös tarjoutua vetämään Vengeancen, jos sen saisi viimeistään tässä kuun vaihteessa onnistumaan. Minulla kun ei ole ison tierin hahmoa siihen.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Muser »

Ei tarvi mun takia vetää tota Vengeancea. Voin vaan lukea sen pdf:n.

Voitaisiin varmaan alkaa aikatauluttamaan tuota Betraeyal in the Bonesia.
PFS GM
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Njoo, sekin käy. Lähinnä en ollut varma moneltako se Muserin ja mun itteni lisäksi puuttuu.

Pistin Doodlen pystyyn ens viikosta alkaen juhannuksen tienoille, täytelkää.

https://doodle.com/poll/3p4y9rp53wivxqmd
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia? (Betrayal in the Bones nyt Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Emmäkää oo pelannu Vengeancea, mut ei se sillain.

Doodle oooo
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia? (Betrayal in the Bones nyt Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Muser »

Hep.

Voisin oikeastaan leveloida Frekin isoon tieriin. Pitää ostaa stone servantille huget varusteet, meh.
PFS GM
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia? (Betrayal in the Bones nyt Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Muser »

10 päivää doodle istunut tuossa. Get to täytteling.
PFS GM
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia? (Betrayal in the Bones nyt Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Näyttäis siltä, että tuo ma 10.- pe 15. päivä ois väli, jossa porukalle sopii kaikki päivät. Haluaisin silleen varoiksi ottaa tähän kaks päivää jos pelataan arkena, tai sit toi la 15.6. ja alotetaan aikasin. Arkiviikolta preferoin ti ja to. Miltä kuulostaa, omia preferenssejä?
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Tier 12-15, löytyykö pelaajia? (Betrayal in the Bones nyt Doodlessa)

Viesti Kirjoittaja Muser »

Ei onnistu enää tuo ma-ti, mutta muuten onnistuisi miten vaan. Olen lomalla 10.-23.6 niin se ja sama että mikä aika.
PFS GM
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Tier 12-15, (Betrayal in the Bones 10.-15.6. välillä)

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Jos vaan on mahdollista, niin aloitetaan mielummin aikaisemmin ja pelataan skenu yhden päivän aikana. Ehdotettu lauantai kävisi tähän hyvin.

Borgukseni on tasolla 14. Tässä vaiheessa on varmasti hyvä tiedustella, että tarvitseeko selata kronikoita jos on jatkumoa Thurl-meininkeihin?

Borgus tuo joitakin buffeja, mutta ei niin monimutkaisia että kamalasti tarvitsisi etukäteen laskeskella. Jos on aikaa, niin käynnistellään skenu Heroes' Feastilla, sitten löytyy myös air bubblet, blessing of fervorit ym. Ostakaa kuitenkin omaa timattipölyä matkaan, listalla on greater restoration (5000gp:n edestä pölyä).

Tuleeko teidän hahmoiltanne asioita joita miun olisi hyvä pelaajana ottaa huomioon?
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Tier 12-15, (Betrayal in the Bones 10.-15.6. välillä)

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Nipin napin muistan miten oma ääliölapsi toimii, mutta se nakkelee tacticianilla Ferocious Loyalty -feattia kavereillekin neljäksi rundiksi kerrallaan. Muuten aika lailla puuhaa omiaan. Outflank, Precise Strike ja Circling Offense on myös mutta niitä ei voi jakaa.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Tier 12-15, (Betrayal in the Bones 10.-15.6. välillä)

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Multa tulee messiin Asta. Asta on ranger-summoner että sillä on jonkin verran buffiloitsuja, tosin lähinnä ihan perus - protection from energyä, mass enlarge personia, barkskiniä, hastea kakkostason loitsuna, ja sen sellasta. Astalla ja eidolonillaan Rongoteuksella on molemmilla kans Outflank, mistä Skad ainakin varmaan nauttii! Rongoteus ei kauhean helposti nykyään enää tee vahinkoa, mutta se on medium-kokoinen ja osaa lentää, joten se pääsee aika hyvin tarjoamaan flankkia. Asta voi myös pari kertaa päivässä tehdä Battle Cry -featin : http://www.d20pfsrd.com/feats/combat-fe ... cry-combat
Muuten Asta lähinnä lyö omilla jutuillaan.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: Tier 12-15, (Betrayal in the Bones 10.-15.6. välillä)

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Nää on niin harvinaisia täällä meidän suunnalla, että tekis mieli tulla mukaan pelaamaan tämmöinen iso mähinä. Jos peli menee tuonne 15.6. lauantaille, niin silloin pääsisin kyllä paikalle :). Löytyy isompaan tieriin kanssa joko melee tai ranged hahmo.
Vastaa Viestiin