Onko sinulla coniväsymys? Maistuuko leipäkin puulta conin jälkeen? Näetkö noppatulokset kahtena? Tekeekö noppakätesi pakkoliikkeitä???
Ei hätää, sinulla on perus conikooma. Conikooma on elimistön roolipelaamisen puutostila. Conikoomaa ollaan empiirisesti tutkittu jo monta vuotta ja tähän mennessä parhaimmaksi lääkkeesi on todettu vanha viisaus: sillä se lähtee millä on tullutkin! https://areena.yle.fi/1-3445461
Tule siis mukaan maanantain arkipoluttamiseen ja karista viimeisetkin pisarat coniväsymyksestäsi! Täyden ylläpidon teille takaa NoobKiller Tunaster
The devil we know part 4: Rules of the SwiftTule sellaisena kuin olet.
GM: NoobKiller Tunaster
Location: Bunkkeri, Tuureporinkatu 19 C, sisäpihan puolelta
Time: 17:30 (please note the new time)
Tier: 1-7 (subtiers: 1-2, 3-4 or 6-7)
Languages: any but Osirion
Rules of the Swift is the fourth and final installment of the Devil We Know campaign arc.In the conclusion of the Devil We Know campaign arc, you are called once more to Cassomir, where a mass abduction of the residents of Swift Prison has the entire town in a panic. Venture-Captain Hestia Themis once more partners you with an Aspis agent to see what link the Swift Prison event has to the earlier kidnapping of a Pathfinder agent. You will explore an empty prison, delve the tunnels below, and come face-to-face with the source of Cassomir's troubles in a vile grotto deep beneath the city.
Players (one slot prioritized for a new player if any)
1 Viela
2
3
4
5 Miika
6 tomppa