Passing the Torch, Tier 12-18

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Nämä sitten ilmestyivät. Passing the Torch on kymppikauden ja sitä myöten kampanjan päätösskenusarja. Kaksi osaa, subtierit 12-13, 14-15 ja 17-18. Tässä on viime aikoina ollut paljon puhetta että joku retirement arc voitaisiin peluuttaa ja kukaan ei ole oikein ottanut koppia, joten let's do this thing. Nyt on luvassa eeppisyyttä.

Eka osa olisi matkojeni takia aikaisintaan 22.8. mutta todennäköisesti myöhemmin, mutta funtsin että olisi hyvä kartoittaa pöytä ajoissa. Kuka on messissä?
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Muser »

Voisin. Aika monta vaihtoehtoa mutta varmaan ex-varjoloosilainen saisi näistä eniten irti.
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Heitän hattuni mukaan, mutta miun aikatauluttaminen on nyt pari viikkoa aika haastavaa.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Kiinnostaa, tosin mietin pitäiskö mun heittää vielä se Rasping Rebirth tähän johonkin väliin (ennen näitä?). Varsinkin jos porukalla on esim. hahmot yhden ekspan päässä levuttamisesta tms.

Ite toisin tähän mieluiten varmaan Jo'n, mutta on mulla vaihtiksia, varsinkin jos tungen roikkuvia kronikoita niille.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Äärimmäisen mielelläni oisin pelannut tän Joseilla mutta se on vielä kahden ekspan päässä joten ehkä ronttaan tänne jonkun muun.
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Muser »

Voitais varmaan miettiä tieriä. Mitä hahmoja te tahtoisitte pelaa?
PFS GM
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Kiinnostaa liittyä mukaan, ellei joku pidemmän linjan pelaaja halua mukaan, jolloin tietenkin luovutan paikkani.

Mä mieluiten pelaisin Ronitilla (alchemist 12), mut Naakka on kans 12 ja Asta 14.
Mielelläni myös jos jonku hahmo vaikka on kahen expan päässä kuten Josei ni voin yrittää järkätä välipeliä et päästään pelaan mahdollisimman kivoilla hahmoilla!
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Muser »

Mä varmaan mie.luiten ottaisin just tierin 12-13.

Vayu tarvis 2 ekspaa 33. Sit Vito ois tasolla 13 iirc.
PFS GM
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Mie haluisin pelata borguksella, joka on tasolla 15. Alemmista tiereistä on varmaan kanssa jotain mutta ne ei oo kyl kauhean kilpailukelpoisia tai liity mitenkään soihtuun. Mutta jos kaikki muut haluaa pientä, niin tutkin asiaa.
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Pienelle mulla on Faraj (parannusta) ja Zabaleta (lämää), keskitierille Jo (lähinnä lämää).
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Muser »

Voidaan ottaa 14-15 kanssa. Solveig näki Soihdun viimeksi kun se petti hänet.
PFS GM
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mulla on tohon tieriin sit varmaan Skad. Voi poijjaat.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Mul on isolle vaan Asta, se ei oo kyllä eläessään tehnyt mitään Soihdun kanssa kun se on ollut vaan Emerald Spiressä, mutta kyl se osannee lyödä. Hirmu mielelläni tosin voisin ottaa vaikka sen riskin että pelaan Ronitia ylöspäin koska se on Lempparihahmoni TM ja mielellään sen takii pelaisin sillä kampanjan päätösskenun.
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Mie taidan jättäytyä tästä pois. Mie en halua pelata pienemmän tierin hahmojani, ja turhaan pakotan teitä pelaamaan joillain jota ette halua. Saattepahan myös neljän pelaajan säädön.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Eiiiiii
Avatar
Muser
Viestit: 288
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 06:31

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Muser »

Ei ruveta purkamaan tätä ryhmää nyt. Jos joku tahtoo pienen tierin, niin voidaan järjestää uusintapeluutus. Siihen on tän uuden replaysäännön takia mahiksia ja ei me nyt saada mitenkään toista ison tierin mahdollisuutta. Tässä on suurin piirtein kaikki joilla on hahmoja siihen ja ovat vielä aktiivisia. :!:

plz guise, paljon mieluummin tuon valmiin Solveigin pöytään kuin odotan jotain levelointiskenuja seuraavat parit kuukautta.
PFS GM
Atteisti
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:37

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Atteisti »

Miun tulevat pari kuukautta tulee myös olemaan pelien suhteen sellaista miinakenttää, pitkien opiskelupäivien, kamppisten ja emerald spiren takia niin senkin vuoksi en halua olla jarruttamassa.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Passing the Torch, Tier 12-18

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Kyllä mä voin pelata isoa tieriä, anteeksi että sain vaikuttaan siltä etten voisi. Luulen että muillakin opiskelijoilla on ihan yhtä luentorikasta nyt lukukauden alkuun.
Vastaa Viestiin