PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Roll20:ssä tai muutoin verkossa paikasta riippumatta tapahtuvat pelit ja muut.
Games and other stuff taking place in Roll20 or otherwise on internet.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Niin oliko vara listalla ketään jolla olis ollut level 3 hahmo tulossa? Jos siis mennään täl "vältetään ylöspäin peluuta murha skenussa" idealla?
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Itsellä ainoastaan levelit 1, 1, 4
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja atouru »

Siis skenu on vaarallinen osan Paizolan arvosteluista mukaan. Itse en vielä osaa kakkosedikan vuhuja arvioida.
Avatar
TheRiska
Venture-Agent
Viestit: 802
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:51
Paikkakunta: Oulu

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja TheRiska »

Oma mielipiteeni on että saa olla aika hyvä party että kannattaa pelata ylöspäin. Toki jos varustautuu hyvin niin sillä saa vähän kompensoitua
Clockwork
Viestit: 96
Liittynyt: 23 Tammi 2020, 11:57
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja Clockwork »

Mä voisin jättäytyä pois, koska pystyn pelaamaan vielä 1-4sia. Eli seuraava varasijalta saa paikan
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Jos arvioi arvosteluiden perusteella niin hankala sanoa joo kun ne ei yleensä kerro millä vaikeustasolla ne pelasi. Virallisen guiden mukaan 2e skenu tierit on suunniteltu alempaa tasoa varten(tierille 3-4 kolmostasoisille ja tierilla 5-6 viitos tasoa varten) mut siitäkin hankala arvioida olisko skenu helppo vai vaikea oikean tasoisia hahmoja vastaan. Jos skenussa on korkeella tierllä joku soolo pomo joka krittais säännöllisesti vitos tason hahmoja vastaan, niin se voi olla aika hankala keikka.

Tähän mennessä party olis druidi, sorsa, fighteri, barbaari ja kaksi rogueta. Roguet on hyviä skill checkeissä mut ne ei ihan näil tasoil viel tee kauheesti damagea tai debuffeja.(plus korkeemmalla tierillä vielä korkeemmat dc:t) Et mun näkemyksen mukaan jos mun tilalle tulisi toinen fighteri/barbaari tai clerici niin se nostaa partyn selviytymis chanssiä vaikka pelattais ylöspäin.

Itseä ei siis haittaa pelata ylöspäin kun on kuitenkin se fame määrä eikä oo sitä kokemusta viel, mut sanon suoraan tosiaan et en usko Ridickin olevan erityisen optimi hahmo vaikeata combattia varten kun se meinas kolmostasolla kaatua alaspäin pelatessa skenua :D Damage ja osuminen on kyl niin korkea kuin täl rahamäärällä saa, mutta se oikein kestä iskuja naamaan
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja atouru »

Jos Clockwork jättäytyy pois, niin seuraavana jonossa on Sazu. Onko sinulla kolmostason hahmoa peliin?
Sazu
Viestit: 36
Liittynyt: 27 Heinä 2019, 16:50

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja Sazu »

Mulla on Fighter Sat lv3. Sillä mä tulisin mukaan, mutta pitää vielä selvittää onko tuo sunnuntai mulla vapaana.

Sat on ihan hyvin rakennettu hahmo, joka voi tilanteen mukaan pärjätä varmadamage-meleessä, AC-meleessä tai varmahkodamage-rangella. Sneak initiative on myös +13, mikä on ihan jees.

Pääasiassa tykkään pelata varmaa damagen tuottamista, joka toimii erityisen hyvin useita heikompia vastuksia vastaan, kun osuu lähes joka vuoro ja helposti tulee myös crittejä. Double slice mahdollistaa yleensä ihan hyvät mahdollisuudet päästä vielä -5 resistancen läpi tekemään ainakin vähän vauriota. Hahmolla on mahdollisuus tehdä slash, piercing ja bludgeoning damagea. Hahmolla ei ole erityisiä superiskuja, jotka tekisivät erityisen paljon damagea, ellei lasketa potency chrystallien käyttöä, joita hahmo voi käyttää yhden taistelun aikana jopa neljä.

Jos on odotettavissa iso paha pomo eikä meleessä ole kestäviä tyyppejä, niin vaihdan yleensä teräskilpeen, joka mahdollistaa korkeamman AC:n ja shield blokin. AC ehkäisee lähinnä crittejä ja shield block antaa hyvällä tuurilla 1-3 vuoroa periaatteessa -5 resistancen, mikä lisää kestävyyttä etulinjassa. Healaaminenkin tulee tehokkaammaksi, kun HP:t ei välttämättä katoa ihan saman tien. Vaikka hahmo kaatuisikin, niin gauntletit mahdollistaa taistelun jatkamisen heti nousemisen jälkeen.

Range onnistuu sen kautta, että koska kyseessä on korkean dexan fighter, niin dex+4 ja expert+4 antaa hyvät mahdollisuudet osua perushyökkäyksellä.
Sazu
Viestit: 36
Liittynyt: 27 Heinä 2019, 16:50

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja Sazu »

Valitettavasti näyttää siltä, etten pääse osallistumaan tämänpäiväiseen skenuun
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: PFS2 #1-13: Devil at the Crossroads su 26.4. klo 16.00

Viesti Kirjoittaja Sang »

Ilmoittaudun mukaan tason 3 hahmolla.
Vastaa Viestiin