SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6) Siirretty myöhemmälle

Roll20:ssä tai muutoin verkossa paikasta riippumatta tapahtuvat pelit ja muut.
Games and other stuff taking place in Roll20 or otherwise on internet.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6) Siirretty myöhemmälle

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Summoned to investigate a new, exciting find near a frontier AbadarCorp colony, a group of Starfinder Society agents finds themselves exploring deep below the surface to inspect a recently uncovered set of ruins. However, they're not alone. The PCs soon discover not only that something is waking up, but also that there are some secrets best left undisturbed.

Alustavasti tä skenaario mut jos ei oo tarpeeksi pelaajia lähden sit tarjoamaan pregeen skenuja claim to salvation tai sitten skittermander sarjaa

Täl hetkellä monta päivää jotka sopis peli päiväksi, mut aloitan tarjoamalla tiistaita 25.5 klo 16. Sunnuntait ja lauantait(22-23) tiettyyn kellon aikoihin sopis myös näillä näkyvin

Pelaajat:
Mustaparta
Kati
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Soldier 6, Mystic 6, Vanguard 4 mahdollisia osallistujia tähän.
Kati
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Huhti 2021, 20:32
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Kati »

onko tää sellanen mihin aloittelija voi osallistua.. jos nii 23. päivä kävis mulle.. ehkä 25. myös..
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Tähän voi tulla level 4 pregenillä pelaamaan, mut tietenkin level 4 hahmot hieman monimutkaisempia kuin level 1 hahmot riippuen classista. Mun puolesta voit tulla mukaan jos sua ei haittaa level 4 hahmon kokeileminen
Kati
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Huhti 2021, 20:32
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Kati »

kaikkee voi aina kokeilla.. tehäänkö se hahmo ihan ite.. oon ihan ulalla viä niissä kaikessa jutuissa.. tartteisin apuja siinä ihan niinku alusta loppuun..
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Siis societyssa tosiaan omat hahmot tehdään ykköstasosena ja sit pelataan kunnes se saa leveleitä, ei voi tehdä suoraan korkean tason hahmoa. Mut starfinder societyssa on saatavilla valmis hahmot tasoil 1, 4 ja 8. Jos niillä pelaa, niin oma hahmo saa silti kronikan, mut se ei tuu voimaan ennen kuin hahmo on kronikan tierissä.
Kati
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Huhti 2021, 20:32
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Kati »

joo juu kyllä mä joskus opin :? ...
Kati
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Huhti 2021, 20:32
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Kati »

mut mä tartteisin apua siihen oman hahmon tekemiseen..
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Joo voidaan siis katsoa sen ykköstason hahmon luontia, mut tarkoitan et sil hahmolla ei voi pelata tässä kun tä on tasojen 3-6 hahmoille.

Jos haluat katsoa sitä ekan starfinder hahmon luontia, niin mikä aika sopis?
Kati
Viestit: 26
Liittynyt: 22 Huhti 2021, 20:32
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6)

Viesti Kirjoittaja Kati »

vaikka heti.. oon discordissa nytki..
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6) Ti 25.5 klo 16:00

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Tarkennan tosiaan et tossa toukokuun lopussa julkaistaan kolme 1-2 tason aloittelija ystävällistä seikkailua niin lähden niitä varmaan kesäkuun puolel aikatauluttamaan. Mut joo, päivitin tälle skenulle ajan tiistaille
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6) Ti 25.5 klo 16:00

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Mietin et olisko sittekin parempi vaihtaa tä johonkin 1-4 skenuun mukaan? Mietin et sil tavalla vois ehkä saada kolmannenkin pelaajan mukaan ja Kati vois kokeilla pelata omalla hahmolla. Mietin myös et jos tän sittenkin laittaa myöhemmin niin sit kun on myös Panul kolmastason hahmo niin sais hänetkin ehkä mukaan.

Oliko Mustaparralla mitään 1-4 skenua pelaamatta?
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: SFS #2-02: Waking the Past (tier 3-6) Siirretty myöhemmälle

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Hmm, sain kuulla kommenttia et skenussa on tosiaan yks elementti mikä tekee siitä mahdollisesti ei aloittelija ystävällisen. Olin itsekkin havainnut et skenu toimii paremmin korkeemmalla tierillä, mut en ollu ekaksi varma et haittaako se paljoa jos varoitan asiasta pelin aikana. Tulin tulokseen kun kuulin miten meni toisel ryhmällä meni käytännössä et kannattaa siirtää myöhemmälle kun on enemmän hahmoja tierille 5-6 ihan varmuuden vuoksi.

No laitan freeing the herdin tilalle kun se pitäis muutenkin itse vetää ja pitäis olla ihan aloittelija ystävällinen(muistutan uudelleen et mulla on uudelleen pelu booni jota voin jakaa kymmenelle hahmolle jotka on jo pelannut skenut, mukaan lukien siis muiden pelaajien hahmoille) ^^; Mut voin kyl laittaa skenun myöhemmin paizoconin jälkeen warhorn rekryyn niin et mustaparta pääsee pelaamaan sitten sitä kautta
Vastaa Viestiin