#6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Tällä foorumilla tapahtuvat pelit.
Games taking place on this forum.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Delzden huomaa rakennelmista lisäksi, että rauniot ovat noin 3000 vuotta vanhoja. Koboldit ovat asuneet täällä suhteellisen lyhyen ajan. Thansan havaitsee, että jäljistä päätellen ovi on avattu sorkkaraudalla ja tarkoituksellisesti saatu jumiin, mutta sen saa kyllä auki työntämällä (Strength check DC 10).
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan töppelehtää Delzdenin luo ja vetää vaatteensa sisältä metallisen kapistuksen. Sana saa sen levittämään valoa. Hän ojentaa sen Varjoketulle tai Delzdenille. "Tuo auttaa ehkä hieman." Sitten hän ottaa mattahopeisen kepin ja napauttaa sitä patsaanjalustaan. Keppi herää kelmeään valoon. "Tämä riittää minulle. Ja ehkä Varjoketulle?"

Jos mitään muuta ei tapahdu, Thansan koikkelehtii takaisin pohjoiselle ovelle, koputtaa siihen valotikullaan ja sitten työntää sen auki.

Wayfinderistä valo ja sitten sille ken sen ensiksi haluaa. Itselleen Thansan ottaa moonrodin käteen ja napauttaa sen käyntiin.
Wayfinder: light spell, 20 feet normal light, 20 feet dim light.
Moonrod: 30 feet dim light. However, the light given off by a moonrod is particularly easy to perceive for creatures with low-light vision. For such creatures, a moonrod increases the light level by one step (to a maximum of normal) for a 60-foot radius. It glows for 6 hours.

Take ten oven avaamiseen.
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu ottaa valon, kävelee pohjoiselle ovelle ja odottaa nojautuen seinään oven pohjoispuolella kun / jos ovi aukeaa.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansan sai sen auki ja voi mennä sisään. Huoneen toisella puolella (teistä katsoen länsipääty) seinä on sortunut.
[+] Kn. engineering tai Perception DC 10
Käytävän puoleisesta seinästä kaksi ruutua on heikentynyt niin, että vahva tyyppi voisi työntää sen nurin.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Tää näyt' silt' ett' son meigän hein'!" partamies virkkoo iloisesti, mutta malttaa pysytellä taustal. "Kett'miäs vo' män' edel' ko varm'st koopolttien ans't par'min löyt'!"

[2]+9 = 11
Engineergin 1d20+9:  [
2
] +9 = 11


Delzdenille ei tee minkäänlaisia vaikeuksia tunnistaa muinaisen luolaston rakenteelliset heikkoudet.
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Kaksi punaista neliötä kartalla merkitsevät sortumavaarassa olevaa seinää. Ne triggeröivät ansan eli seinä siis sortuu ruudussa seisovan päälle. Jos haluatte heittää stealthia, kannattaa tehdä se pian, niin mennään eteenpäin. Muistakaa liikutta tokeneitanne.
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

Delzden hiipparoi, lähinnä varoen toheloimasta liian kovaa kuin ollakseen hiljaa.

[19]+3 = 22
Stealth 1d20+3:  [
19
] +3 = 22
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Vielä tässä voi koittaa tassutella hiljaa, vaikka valoja alkaakin olla.

Stealth
[1]+8 = 9
1d20+8:  [
1
] +8 = 9


"Älkää astuko tuohon, toverit. Siinä on irtokiveä josta voi lähteä merkittävästi ääntä."
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

"Kuul'n!"
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Myös varjokettu yrittää hiipiä.
Stealth +7
[2]+7 = 9
1d20+7:  [
2
] +7 = 9


"Ai mihin ei kannattanut ast..."
".. ai tähän"
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

Thansan jatkaa etenemistään ja toteaa aina välillä kivikasoista asioita kuten vain noppaykkösellä voi ennenkuin ylivarovaisesti harppoo niiden ympäri. Jos seuraavasta ovesta ei paljastu mitään välittömästi epäilyttävää, hän työntää senkin auki ja odottaa innolla mitä sen takaa löytyy.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Thansan työntää oven auki ja huoneessa on yksi koboldi, joka lähtee juosten takanaan olevasta ovesta rääkäisten samalla varoituksen. Saat perskaheiton kun astut ovesta.
[+] Inikat
Thansan:
[18]+2 = 20
1d20+2:  [
18
] +2 = 20

Sälpä:
[5]+2 = 7
1d20+2:  [
5
] +2 = 7

Varjokettu:
[19]+4 = 23
1d20+4:  [
19
] +4 = 23

Delzden:
[6]+2 = 8
1d20+2:  [
6
] +2 = 8

Koboldi sniper:
[19]+3 = 22
1d20+3:  [
19
] +3 = 22

Koboldi blade:
[6]+4 = 10
1d20+4:  [
6
] +4 = 10
Ensimmäisenä Varjokettu!
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Me emme halua taistella vaan puhua! No sinne vipelsi."

Perception
[9]+11 = 20
1d20+11:  [
9
] +11 = 20
TpM
Viestit: 438
Liittynyt: 25 Elo 2017, 15:35

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja TpM »

Varjokettu menee varovaisesti seuraavaan huoneeseen.

"Me emme edelleenkään halua taistella. Puhutaat kaikessa rauhassa."

Samalla Varjokettu readyttää actionin jos joku yrittää lyödä häntä niin hän lyö takaisin.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Perskalla ei nyt löytynyt mitään kummempaa, huoneesta ei löydy kerrassaan mitään erikoista muuta kuin halkeilevia seiniä ja lattiassakin jokunen pienempi rako. Varjokettu: Jos menit suoraa linjaa oven pohjoispuolisesta ruudusta, heitä refleksisave DC 20, jos menit ovesta ei tarvii. Kaikki muutkin saavat perskaheiton huoneeseen tullessaan.

Toinen koboldi astuu oviaukkoon ja ampuu Varjokettua varsijousellaan. Point-blank shot bonukset laskin jälkikäteen.
crossbow:
[17]+6 = 23
1d20+6:  [
17
] +6 = 23
+1 = 24
lämä:
[5] = 5
1d6:  [
5
] = 5
+1 = 6

Seuraavana Thansanin vuoro.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Naal »

"Delzden, sinä taisit puhua kieltä! Saisitko heidät kuuntelemaan?" Thansan hypähtää sisään ja avaa käytävään vievän oven ja katsoo voisiko käyttää sitä suojana nuolia vastaan. Jos se aukeaa ulospäin niin avataan se kuitenkin ja jäädään tuohon.

Move ovelta länteen ja sitten lounaaseen. Toinen move käytäväoven avaamiseksi.

Edit 1: Vastaan tulleen koboldin nuoli napsahtaa oveen ja kimpoaa siitä Thansanin olkapäähän nirhaisten 5 vahinkoa.
Edit 2: AC 17, hp 34/39, ei miss chancea tällä hetkellä.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Alhaalla oleva laskuristikko länsipäädyssä on vanha ja ruosteinen eikä se enää sovi kunnolla uurteisiinsa. Sen toisella puolella on kiviseinään kaiverrettu lohikäärmeen naama. Sen ammottavassa suussa on aukkoja hampaiden tilalla.
[+] Käytävässä Perception DC 10
Käytävän länsipäässä on huonossa kunnossa olevia painolaattoja, jotka toimivat varsijousiansan laukaisumekanismina. Nuolet tulevat lohikäärmeen suusta ansan toimiessa oikein, mutta joku on purkanut sitä. Ansaa voi lähemmin tutkia Craft (traps) tai Disable device -heitolla (DC 13).
Isompi koboldi kiertää toisen huoneen kautta ja ampuu Thansania. Ampumakulma käytävän toiselle puolelle on hieman hankala, joten Thansan saa coveria.
ampui:
[9]+11+1 = 21
1d20+11+1:  [
9
] +11+1 = 21

nuoli:
[2]+2+1 = 5
1d6+2+1:  [
2
] +2+1 = 5


Delzden ja Sälpä!
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Sälpä rynnistää kohti koboldia oven kautta, kilpi edessä.

Perception:
[7]+6 = 13
1d20+6:  [
7
] +6 = 13
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Deus
Viestit: 273
Liittynyt: 09 Helmi 2017, 22:58

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Deus »

[13] = 13
Perception 1d20:  [
13
] = 13


Delzden pompahtelee taistelua kohti, vetäen ketjuvasaransa esille. Tunnistaessaan koboldit hän virkkoo draconiciksi. "Turhaan taistelemme, lohikäärmeen sukulaiset! Olemme täällä hakemassa kääpiö Sharrowsmithiä pois, joka on tainnut teille harmia aiheuttaakin."

[10]-1 = 9
Diplo 1d20-1:  [
10
] -1 = 9
Delzdenin hahmolomake
Ftr 1/Sla 3; HP 29/36; CMD 20; AC 17, t 13, ff 14; Fort +5 Ref +6 Will +2; Init +3, Perc +0
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: #6-12: Scions of the Sky Key, Part I-III, peliketju

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Ette löydä mitään ja koboldi ei ole vakuuttunut rauhantahdostanne.

Varjoketun vuoro.
Vastaa Viestiin