Syyskuun pelipäivä 16.9.

Tampereen alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Tampere region games, gamedays and other.
cheant
Admin, Venture-Agent
Viestit: 703
Liittynyt: 05 Helmi 2017, 22:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja cheant »

Heiriin on GM paikka.

Muista kyselyyn laitetuista sekä Hungry Ghosts ja Starfinder käy, Starfinder hieman kiinnostavampi.

Bonuksena ollut Flesh Eaters on pelattu, joten pelaajana ei kiinnosta. Jos Heiriin ei olekaan pelaajia niin myös Flesh Eaterssin GM nakki onnistuisi.
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Kävin vakoilemassa Muserin pelaamattomia skenuja, niin voisin sieltä vetää #3-05 Tide of Twilight, on varmaan aika monella uudellakin pelaamatta. Toiseen slottiin tulisin sitten labyrinttiin.

Eli ehdottaisin Starfinder + Tide of Twilight ensimmäiseen, Labyrinth of Hungry Ghosts + jotain toiseen.
Avatar
Gomis
Venture-Agent
Viestit: 576
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 06:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Gomis »

Olen pelannut Stolen Heirin, Flesh Eatersin ja Hungry Ghostsin. Weapon in the Riftiä, jota tässä kans on huudeltu, en ole pelannut. Starfinder sinäänsä kiinnostaa mutta siihen ei ole niin kova kiire ja tunku minulla koska en välttämättä saa viikonlopuksi vielä hahmoani tehtyä.
Avatar
Merle
Viestit: 199
Liittynyt: 25 Helmi 2017, 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Merle »

Mulla on ainakin pelaamatta Twilight, Hungry Ghosts, ja Stolen Heir kaikki, voin tulla mihin vaan mihin hahmoilla on tasoja (1, 2, 3, 4, 6). Starfinderin passaan koska sitä on tullu nyt pelattua pari kertaa ja huvittaa perus PFS tällä kertaa enemmän. Sloteilla ei väliä, pääsen kuitenkin molempiin.

[edit] joo ja Flesh Eaters on kans uus tuttavuus.
Avatar
Ilendur
Viestit: 107
Liittynyt: 06 Heinä 2017, 11:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Ilendur »

Weapon in the Rift on mun korkeimmalle hahmolle (lvl 4), vähän liian korkea (5 - 9). Scenaariona kuulostaa muuten kyllä erittäin hyvältä.

Itse tietysti toivoisin, että Slotissa 1 olisi joku PFS scenu, johon voisin osallistua, joko 1,2 tai 4 levun hahmoilla. Kai pregenkin menisi, mutta mielluummin pelaisin omalla hahmollani. Itse en ole pelannut mitään noista jo listatuista scenuista, eli muuten ei ole mitään preferenssiä pelatusta scenusta.
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Ekassa slotissa pidetään ehdottomasti joku 1-5 ja mielelläni ottaisin molempiin slotteihin sellaisen. Jos lähdetään tästä Eldrikin ehdotuksesta "Starfinder + Tide of Twilight ensimmäiseen, Labyrinth of Hungry Ghosts + jotain toiseen" niin toiseen slottiin voisi laittaa sen Stolen Heirin. Lisäksi tulen itse paikalle ja voin improta kumpaan tahansa slottiin tai vaikka molempiin jonkun PF-skenun kunhan nähdään minkä verran pelaajia on paikalla ja mitä heillä on pelaamatta.
Avatar
MaskedGuy
Venture-Agent
Viestit: 791
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:05

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja MaskedGuy »

Öö, olis tässä kohtaa myös hyvä tietää jos pitää vetää 02 Fugitive on the Red Planet 01 Commencementin sijasta <_< Kun alun perin halusin vetää commencementin, mut ilmeisesti osa porukasta aikoo pelata sen ens viikolla ja ainakin yks jota kiinnosti kokeilla starfinderia oli jo pelannut sen traconissa?
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Fugitive käy hyvin.
Gastogh
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 14:23

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Gastogh »

Fugitive jäy
Avatar
Loviatar
Venture-Lieutenant
Viestit: 369
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:24

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Loviatar »

Mennään nyt sit näillä mitkä on huudettu.

Klo 13:
SFS #1-02: Fugitive on the Red Planet (tier 1-4)
PFS #3-05: Tide of Twilight (tier 1-5)

Klo 18:
PFS #7-19: Labyrinth of Hungry Ghosts (tier 3-7)
PFS #5-04: The Stolen Heir (tier 1-5)

Lisäksi olen itse questi/evergreenvalmiudessa ja valmis improamaan muutakin jos tahdotaan.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Suunnitelmani muuttuivat ja saatan tulla kuikuilemaan jo tuohon Starfinder-peliin. Tide of Twilightin olen jollain ilveellä ehtinyt pelata.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Avatar
Mary Leathert
Viestit: 208
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 16:38

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert »

Yok-muu tosiaan kippasi, ja party lupasi kontribuoida kulungeissa.

Raise Dead maksaa 16 pp tai 5450 gp
Negative levelin poisto Restorationilla maksaa 4pp tai 1280 gp, niitä tarviin neljä, eli 16 pp tai 5120 gp.

Pystyn itse maksamaan prestigellä kaiken muun paitsi yhden Restorationin (mulla on 31 prestigeä tän keikan jälkeen).

Joten jos haluatte auttaa, kertokaa paljonko viittitte laittaa tohon 1280 gp pooliin.
Avatar
atouru
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Maalis 2017, 20:27
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja atouru »

Hatsivatti antaa 1280 gp, kun Yok'muu tankkasi muiden puolesta.


Taisin muuten unohtaa ne faktiokortit sinne pöydälle. Ei tarvitse palauttaa, kunhan jakaa tarvitseville esim. tulevissa peli-illoissa.
Avatar
NiTessine
Venture-Agent
Viestit: 861
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Vadim Drăgan heittää 500 gp Yok-muulle.
Taivalkapteeni-emeritus. VA Tampere.

https://nitessine.wordpress.com/
Eldrik
Viestit: 298
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 01:10

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Eldrik »

Krenjacilla on aika tasan sen verran rahaa kuin mitä kronikasta sai. Jos siitä sen verran riittäisi, että Eyes of the Eaglen ostaisi (että näkee haamut paremmin jatkossa), mutta ei se muuten oikeastaan tarvitse rahaa. Saan omat negatiiviset tasot pois prestigellä.
Mustaparta
Viestit: 612
Liittynyt: 03 Maalis 2017, 11:43
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Syyskuun pelipäivä 16.9.

Viesti Kirjoittaja Mustaparta »

Zaigan on kiitollinen Yok-muulle avusta ja tarjoaa 1000 gp niin jää prestigea seuraaviin kertoihin.
Vastaa Viestiin