#8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Pääkaupunkiseudun pelit, pelipäivät ja muut.
Helsinki Metropolitan Area games, gamedays and other.
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

#8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja FranKc »

A Pathfinder Society Scenario designed for levels 12-15.

Tiennäyttäjien järjestö on haalinut työkalut ja ratkonut salaisuudet, jotta Koskematon Opaali saataisiin rikottua ja samalla vapautettaisiin sen sisään kahlittu puolijumala. Ainoa puuttuva tekijä on Mahdottoman Kuuma Tuli, niin kuuma että se vetää vertoja itsensä Ymeri vihalle. Järjestön parhaat agentit lähetetään Kandirionin Roviolle, joka on yliluonnollinen ahjo Maan ja Tulen tasojen leikkauskohdassa. Puolijumalan vpauttaminen saattaa aiheittaa multiversen rakenteessa itsessään värähtelyä ja vetää puoleensa voimakkaiden olentojen huomion. Vain etevimmät agentit voivat onnistua rikkomaan Koskemattoman Opaalin ja jäädä kertomaan tarinaansa.

Kauden kahdeksan finaaliskenu ja tier on eläkekerholaisille. Jos sinulla on eläköitynyt hahmo, jolla haluaisit pelata, nyt on tilaisuus normaalin skenun mittaiseen seikkailuun. Ilmoita halukkuutesi, peli tapahtuu aikaisintaan 14.8 alkavalla viikolla mutta jos menee esim. syyskuun puolelle niin ei haittaa ketään.

Pelipäivä joskus @kanzulodge

Mukana:
Karma
Roppa
JJape
Tomahawk
Swyrlyn
Viimeksi muokannut FranKc, 13 Loka 2017, 05:38. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Tomahawk
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:28

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja Tomahawk »

Ilmaistaan kiinnostus. Hahmoja taitaa olla joka levelille, joten katellaan sen mukaan, mitä muut tuovat.
Arkhios
Viestit: 35
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja Arkhios »

En tiedä järjestön parhaimmistosta, mutta kun kerran on tilaisuus ulkoiluttaa järjestön mahd. mielenvikaisinta puolituista (=Hietakirppu), ilmaistaan mielenkiinto.

Vaihtoehtoisesti, mikäli niin hullusti käy että Hawke pääsee tasolle 12 ennen kuin tätä pelataan, niin tuonen sen (sikäli kun kertyneet AP-kronikat ei vie liian korkealle).
Viimeksi muokannut Arkhios, 03 Elo 2017, 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hahmoja

Tämä on sarkasmia
Avatar
JJape
Viestit: 141
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja JJape »

Tää kiinnostais kyllä todella paljon. Viis hahmoa löytyy eläkkeeltä, jotkas sopis tähän. Spiren Champion of Irori tai Hector matalammalle, Paroni korkeammalle ois mielenkiintosimmat.
Roppa
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 23:27

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja Roppa »

Kiinnostaa, Pari hahmovaihtoehtoa välillä 12 ja 14 ainkin, katson tarkemmin kun pääsen kotiin.
Karma
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 13:57

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja Karma »

Jos saan Feast of Dustin kronikat Valentinolle, niin sehän olisi tuolla rangella. Olisiko se LVI 14 sitten.

Omien aikataulujen puolesta mielellään syyskuun puolelle suosiolla
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja FranKc »

Viisi potentiaalista pelaajaa, mukaan saa vielä ilmoittautua. Otetaan pelipäivä hakuun syyskuun viimeiseltä viikolta, itsellä tiistai sekä keskiviikko 26. & 27.9 varattu. Keskiviikkona on tuo pelipäivä fantsussa, johon ei ole vielä pelaajia tosin. Molemmat tierit näyttävät mahdollisilta, listatkaa vaikka vähän tarkemmin mitä ne hahmonne ovat niin saatte kasattua jollain tavalla fiksun partyn. (Terveisiä tuplapaladin, inkku & clera pelikerralta.)
Viimeksi muokannut FranKc, 20 Syys 2017, 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arkhios
Viestit: 35
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (alustava kartoitus kiinnostukselle)

Viesti Kirjoittaja Arkhios »

Tiedän paremmin sunnuntaina, mutta maanantai ja perjantai ei ainakaan käy mulle ensi viikolla
Hahmoja

Tämä on sarkasmia
Karma
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 13:57

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Karma »

Tiistai - torstai ei ainakaan minulle käy. Ja jos Arkhiokselle ei käy ma ja pe, niin pitäisikö yrittää lauantaita?
Hahmona swashbuckler/paladin. Tosin neljä tasoa tomun kesteistä on vielä laittamatta, niin siitähän voi tulla vielä vaikka mitä.
Roppa
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 23:27

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Roppa »

Ensi viikon vikonloput molemmat päivät menevät erinäisten syntymäpäivien merkeissä niin se on itsellä kiinni. Ensi viikolla jos ei päivää löydy niin 2.10 alkavalla viikolla on maanantaita lukuunottamatta arkipäiväillat vapaana, viikonloppu myös mutta ei mielellään mitään mahdottoman pitkiä pelejä sillon.
Tomahawk
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:28

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Tomahawk »

Ti-La on mulla yleensä ihan ok päiviä. Ke ja To on tosin luennot pitkään, eli silloin aloitus kävisi 18:30 aikoihin, mikä voi olla aika huono.
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja FranKc »

Siirretääs katse 2.10 alkavaan viikkoon siis.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Voin tulla täydentämään vielä vikan paikan. Tuo 2.10 alkava viikko on vielä tällä hetkellä melko vapaa.

Vaihtoehtoja on Mandrak - puhdas ranger 13 alemmalle tai no on siellä kanssa Leygar teh barbarian.

Ylemmälle olis Mabu (14) eli metsästäjä ja pandakaveri.
Arkhios
Viestit: 35
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Arkhios »

Jooh, ensi viikosta selvisi että maanantaina olisikin periaatteesta vapaata töistä, mutten enää näin lyhyellä varoitusajalla lähtisi lupaamaan peliä silloin. Tiistai ja Perjantai on ehdottoman no-no nyt alkavalla viikolla, ja viikonloppukin on todnäk varattu muulle.

2.10 alkavalla viikolla maanantai on alustavasti kiinni suurella todennäköisyydellä töiden takia, mutta muuten viikko on tyhjää täynnä. Viikonlopusta en uskalla luvata mitään, koska on parikin muuta peliä, joita yleensä viikonloppuisin pelaan. Ellen sitten ole töissä.

Hahmovaihtoehtojahan mulla ei ole kuin se yksi, enkä pelkää käyttää sitä! (Tason 13 Hietakirppu lähtee mukaan vaikka ylöspäin jos on tarvis!)
Hahmoja

Tämä on sarkasmia
Karma
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Helmi 2017, 13:57

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Karma »

ke-to (4.-5.10.) pitäisi käydä minulle. Muut päivät vähän heikosti.
Tomahawk
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 09:28

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Tomahawk »

Ensi viikolla ma, ti, ke ja pe käy pelille.
Arkhios
Viestit: 35
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Arkhios »

Ensi viikolla ti,ke,to käy mulle. Keskiviikko ois paras.

Ja tosissaan, mua ei haittaa pelata Hietiksellä ylöspäin, joten ottakaa te muut vaan ne Big Guns mukaan jos niillä mieluummin pelaatte.

Hietiksen kyseenalaisiin vahvuuksiin kuuluu (jos ette tiedä/muista/jaksa kyylätä mekanismista) erityisesti ansabongailu ja muiden vastaavien esteiden eliminointi (jos ei hyvällä (disable device) niin sitten pahalla (adamantiinimoukari)).

Ja tietysti "Dumb Luck" :D
Hahmoja

Tämä on sarkasmia
Avatar
JJape
Viestit: 141
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 12:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja JJape »

Mä oon takasin Suomessa vasta 7.10
FranKc
Viestit: 78
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:53

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja FranKc »

Minulle ehti ilmetä menoa alkavalle viikolle, joten otetaan 9.10 alkava viikko työn alle. 10.10 itsellä muistaakseni varattu kamppikselle.
Arkhios
Viestit: 35
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 13:54

Re: #8-25: Unleashing the Untouchable tier 12-15 (päivän haku)

Viesti Kirjoittaja Arkhios »

Okei, kävisikö alustavasti 11.10. keskiviikko?

Keskiviikko on mulle pääsääntöisesti paras päivä pelille arkisin, jos/kun Hattaratar ei tule mukaan. Viikonloput pidän mieluiten auki muille peleille ja/tai töille.

Mulle 18:30 alotus ei ole ongelma.
Viimeksi muokannut Arkhios, 02 Loka 2017, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hahmoja

Tämä on sarkasmia
Vastaa Viestiin