[Fantsu] Kevään PFS Fantsussa 12.6. In Grandmaster's Name+The Rise of the Goblin Guild(1-5)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Mua ei haittaa trilogian siirto, voin hostia muuta 467 kautta silloin.

Saataisko rubiinifeeniksiä btw esim kotipelinä? Varmaan kovin montaa halukasta ei siihen löydy tiistaisin.
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

kotipeleistä tuli mieleen että mulla ois tämä keskiviikko vapaana ja voisin SFS: The First Mandaten hostia jos kiinnostusta ja pelipaikka (sopisikohan fantsuun?) löytyisi
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Agape kirjoitti: 06 Tammi 2018, 00:00 kotipeleistä tuli mieleen että mulla ois tämä keskiviikko vapaana ja voisin SFS: The First Mandaten hostia jos kiinnostusta ja pelipaikka (sopisikohan fantsuun?) löytyisi
Voisin tulla
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Pitkän tuumailun jälkeen ajattelin, että voisin ottaa Beacon Below:n vedettäväkseni.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Sang »

Agape kirjoitti: 06 Tammi 2018, 00:00 kotipeleistä tuli mieleen että mulla ois tämä keskiviikko vapaana ja voisin SFS: The First Mandaten hostia jos kiinnostusta ja pelipaikka (sopisikohan fantsuun?) löytyisi
Minä olen ainakin kiinnostunut pelaamaan. Fantsun kalenterissa on keskiviikkona klo 18 vain Warhammeria. Ehkä he pelaavat vain figuhuoneessa?

Kolme trilogiaa samoihin aikoihin kuulostaa minusta helposti syntyvältä solmulta joka sekoittaa pelipäivät pahasti, joten hyvä että yksi niistä siirtyy. Lisäksi Heresy of Maniin ykköspeluutukseen taitavat olla samat henkilöt tulossa jotka toivoivat Weapon in the Riftiä formilla.
Avatar
Kohtalo
Venture-Agent
Viestit: 819
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 17:12

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Kohtalo »

Adrenaline kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:58 Saataisko rubiinifeeniksiä btw esim kotipelinä? Varmaan kovin montaa halukasta ei siihen löydy tiistaisin.
Multahan tuo moduuli löyty ja eipä mahdoton ajatus, että sen vetäisin mutta lähikuukausina sitä ei tapahdu, ellen sitten talvimaraconissa yömoduulina vedä.
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Kohtalo kirjoitti: 06 Tammi 2018, 10:14
Adrenaline kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:58 Saataisko rubiinifeeniksiä btw esim kotipelinä? Varmaan kovin montaa halukasta ei siihen löydy tiistaisin.
Multahan tuo moduuli löyty ja eipä mahdoton ajatus, että sen vetäisin mutta lähikuukausina sitä ei tapahdu, ellen sitten talvimaraconissa yömoduulina vedä.
Mulla ei Oo edes hahmoa siihen ennen bonekeep 3 :D
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Kohtalo kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:40 Mielestäni Lissala skenut voi siirtää myöhemmäksi, kun Scarbien booneja ei enää myöhemmin kerätä. Feast of Siglsin haluan vetää kevään aikana, mutta muuten ei minua haittaa vaikka lissala skenut siirtyisi ensi syksylle.
Aika lailla samaa mieltä. Loppukeväästä saattaisi löytyä aikaa lisä-Lissaloille, mutta katsotaan sitä sitten.
Streamwalker kirjoitti: 06 Tammi 2018, 02:04 Pitkän tuumailun jälkeen ajattelin, että voisin ottaa Beacon Below:n vedettäväkseni.
Hienoa!
Adrenaline kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:58 Mua ei haittaa trilogian siirto, voin hostia muuta 467 kautta silloin.
Sang kirjoitti: 06 Tammi 2018, 05:34 Kolme trilogiaa samoihin aikoihin kuulostaa minusta helposti syntyvältä solmulta joka sekoittaa pelipäivät pahasti, joten hyvä että yksi niistä siirtyy. Lisäksi Heresy of Maniin ykköspeluutukseen taitavat olla samat henkilöt tulossa jotka toivoivat Weapon in the Riftiä formilla.
Siirretään FnF huhtikuulle.
Kohtalo kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:40 Weapon in the Riftin vetämistä 16.1. en pidä hyvänä ideana.
Vaihdoin sen villi kortti-toiveskenuksi. Toiveskenut voidaan sumplia niihin ilmoittautuneiden kesken ainakin silloin, kun minä olen GM.
Kohtalo kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:40 Trilogioista. Molemmat Faithless and Forgotten ja Heresy of Man kiinnostavat. Ekasta oon pelannut ensimmäisen osan ja tuun käyttään tähden, että saan pelata sen uudestaan. Mielestäni ei ole hyvä idea pitää kahta trilogiaa yhtä aikaa, varsinkin kun Heresyä yritettään vetää kahdesti. Vedetään mielummin tuo Heresy nyt kahdesti ja jätettään Faithless and Forgotten huhtikuulle.

Helmikuun aikatauluja ei kannata löydä lukkoon, koska maracon. Ois hyvä pistää zeroslotteja maraconia edeltävälle tiistaille. Noita maraconin skenuja ja zeroslotteja ois hyvä alkaa jo miettimään. Yksi mahdollisuus ois Heresyä vetää zeroslotteina ja maraconissa, kun se jo muutenkin kahteen kertaan vedetään.
Schism ja Refugees sopisivat Maracon-peleiksi. Kolmas Heresy-peluutus tuntuu kyseenalaiselta, mutta jos kaikki kakkospeluutukseen osallistuvat tulevat Maraconiin niin kakkospeluutusta voisi pelata Maraconissa.

Helmikuun aikataulu elää, joo. Erkenmormelin työvuoroista riippuu Heresyn ykköspeluutuksen aikataulut ja Maraconin zeroslot hiipii varmaankin jollekin tiistaille.
Kohtalo kirjoitti: 05 Tammi 2018, 23:40 Taidan ottaa 23.1. slotin itselleni, katon vielä mitä siinä vetäisin, jos Jarlsblood Witch Saga ei vaikuta monimutkaiselta, niin sitten sen tai jotain yksinkertaista ja helppoa. Suunnittelen myös tammikuun lopussa vetäväni The Haunting of Hinojain kotipelinä.

Feast of Siglsi ois helmikuussa, 13.2., 20.2 tai 27.2. kelpaavat kaikki, kuitenkin mieluusti niin ettei toisessa pöydässä pelata Scarabi skenua tai trilogiaa jossa oon mukana.
Pistin 23.1. Jarlsblood/toiveskenu (mieluummin kuitenkin Jarlsblood). Pistin Siglsin alustavasti johonkin, mutta koska helmikuu niin se todennäköisesti siirtyy.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Voisin 6.2 traitor lodge
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Ihan hyvältä alkaa vaikuttamaan, vaikka paljon liikkuvia osia onkin, varsinkin helmikuussa.

Tammikuun lopussa julkaistaville uusille skenuille tarvittaisiin vielä pelinjohtajia, itse voin ottaa toisen peluutuksen (1. tai 2.) näistä:
Shrine of the Sacred Tempest (1-5) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Lion's Justice (7-11) [saatavilla tammikuun lopussa]

Jos jotakuta uutta kiinnostaa kokeilla pelinjohtamista, niin Tomen, Confirmationin tai Halflight Pathin voisi aikatauluttaa jollekin viikolle.

Entä sitten ne pelinjohtajat, jotka eivät vielä ole listassa: Sang, Fuzzpong, Shinae, Gracav, burvix, TheRiska? Pystyttekö hostimaan jonkin skenun tammi-maaliskuussa? Sang tarjosi jo The Disappearedia, mutta siihen pitäisi kysellä pöytä kasaan ennen aikataulutusta, kun sitä on niin paljon jo peluutettu.

Päivitetty hostimispyyntilista:
Näihin tuoreisiin skenuihin tarvitaan kakkospöydän GM suurella prioriteetilla, mutta ykköspeluutuksen varaaminen olisi ehkä suurin palvelus mitä voi tehdä (pelinjohtajaksi ilmoittautuminen takaa pelipaikan toisessa peluutuksessa, on se sitten ykkös- tai kakkospeluutus):
The Jarlsblood Witch Saga (5-9)
Shrine of the Sacred Tempest (1-5) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Lion's Justice (7-11) [saatavilla tammikuun lopussa]
The Bloodcove Blockade (3-7) [saatavilla helmikuun lopussa]
The Gauntlet! (7-9) [olen pelannut tämän mutta en hostinut, skenu kestäää 6-7h ja on Bonekeep ilman aikarajaa]

Näistä jo kertaalleen pelatuista skenuista olen itse valmis hostimaan pöydän, mutta aikataulutusta nopeuttaa ja huomattavasti jos joku muu ne ottaa:
The Horn of Aroden (1-5) [mulla on tähän tosi hyvät valmiudet hostia, mutta on tosi low prio ellei suurta kiinnostusta ilmaista]
Thralls of the Shattered God (5-9)

Näihin toivottuihin skenuihin tarvitaan GM, jotta ne toteutuvat ollenkaan:
The Veteran's Vault (1-5)
Lisää lisätään heti, kun enemmän vastauksia on saatu toiveskenu-lomakkeeseen!
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Sang »

Voin vaikka vetää Jarlsblood Witch Sagan kakkospeluutuksen tai Shrine of the Sacred Tempestin. Paljon on skenuja tulossa, jopa päällekkäin, jotka haluaisin pelata. Jos Heresyn alustava aikataulu pitää, voisi 27.2. olla hyvä päivä.
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Pistän sulle alustavasti Tempestin kakkospeluutuksen. Jarlsbloodin kakkospeluutus voisi sopia Maraconiin.
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
burvix
Viestit: 92
Liittynyt: 13 Helmi 2017, 14:40

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja burvix »

Mäh en pääsekkään kuueksi vielä pois töistä, tuli hirviä hätä :(
Leopold Blakros, halfling paladin lvl 8
Muzaffer Weatherspoon, halfling fighter/alchemist lvl 9
Meriadosebinthian Lalalostrigen, gnome diviner lvl 3
Burlok, dwarf druid lvl 14
Pengendara, wayang fighter/cavalier/barbarian/mammoth rider lvl 8
Avatar
Streamwalker
Viestit: 323
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 03:10
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Streamwalker »

Joku minun pöydästä unohti Silver Crusade -pinssin Fantsuun. Se on nyt Agapen hallussa.
"Intelligence is knowing that tomatoes are a fruit. Wisdom is knowing not to put tomatoes in a fruit salad. Charisma is the ability to sell a tomato-based fruit salad."
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Agape »

Beyond the Halflght Path (Tier 3-7 evergreen) GM: Streamwalker
Fantasiapelien alakerta 9.1. klo 18+
- Shinae
- TheRiska
- Mustaviini
- Fuzzpong

Signs in Senghor (Tier 1-5) GM: Agape
Fantasiapelien alakerta 9.1. klo 18+
- Kohtalo
- Graicav
- sang
- Adrenaline
- Kukkis
- Dyne
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Avatar
Adrenaline
Viestit: 478
Liittynyt: 08 Helmi 2017, 15:25

Re: [Fantsu] Kevään PFS 16.1. Heresy of Man 1 (5-9) + Toiveskenu (???)

Viesti Kirjoittaja Adrenaline »

Heresyyn
Mutteri 13 Gunslinger/Paladin, Survivor of Bonekeep
Myalatsu 8 Sorcerer
Routa 10 Oracle/Swashbuckler
Mustasulka 6 Zen Archer
Gin 12 Scaled Fist
Ninuzaindayr 5 Bloodrager/Warpriest
Hell-kitty 7 Shifter
Netin 4 Magus
Avatar
Agape
Venture-Captain
Viestit: 1534
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 02:35
Paikkakunta: Oulu

Re: [Fantsu] Kevään PFS 16.1. Heresy of Man 1 (5-9) + Toiveskenu (???)

Viesti Kirjoittaja Agape »

ilmot auki, jos haluatte toiveskenuun niin mainitkaan mitkä skenut haluaisitte pelata jotta sumpliminen nopeutuu ((ja aivan kaikki: täyttäkää skenukysely google forms, ei tarvi laittaa kuin muutama skenu mitä mieluisimmin pelaisi))
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on pelata pöytäroolipeliä.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Discordissa Agape#0146
Sang
Viestit: 482
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 07:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: [Fantsu] Kevään PFS 9.1. Signs in Senghor (1-5) + Beyond the Halflight Path (3-7 evergreen) + infoa kevään skenuista

Viesti Kirjoittaja Sang »

Heresy of Maniin.
Vastaa Viestiin