14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Pääkaupunkiseudun pelit, pelipäivät ja muut.
Helsinki Metropolitan Area games, gamedays and other.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Terve
Oon käymässä Helsingissä nyt lauantaina 14.4.2018 ja olis hauskaa päästä pelaamaan uusien / vähemmän tuttujen naamojen kanssa. Olisikos täällä yhtään tylsistynyttä pääkaupunkiseutulaista, jotka olisivat kiinnostuneita vetämään ja pelaamaan extempore peliä lauantaina johonkin aikaan? Itse olisin pääsemässä paikalle ja ystävä, jota tulen tapaamaan haluaisi myös liittyä mukaan. Hän on tosin uusi PFS piireissä, mutta tämän ei tarvitse olla scenulle määrittelevä tekijä. Olen pelannut sekalaisesti skenuja läpi kausien, ysi kautta tosin melko vähän tullut pelattua. 9-04, 9-06 & 9-12 kompattu läpi.

Tieriksi sopisi alta lvl 6 tierit niin tää uus noobie pysyy helpoiten mukana esim 1 tai 4 pregenillä. :)

Tarvetta olisi siis yhdelle GM:lle ja ainakin yhdelle pelaajalle. Random pelaajia voisin itsekin saada rekryttyä, mutta haluaisin itse päästä ennemmin pelaamaan kuin vetämään. :) Pelipaikaksi käy kaverini asunto, mutta figut ja matot yms puuttuu sieltä.

Minuun voi olla yhteydessä tämän ketjun, priva msg tai puhelin numeron kautta (040-756-8380)
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Nyt on harvinaisen vapaa lauantai, joten voisihan sitä tulla pelaamaan/vetämään jotain. Pelipaikkaa ei nyt oikein ole, mutta voin kyllä siirtyillä muualle ja tuoda tarvittessa vetokamoja.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Hienoa! Yksi kaveri vielä niin minimi on kasassa. :)
Koitin yhtä kaveria sieltä Helsingin päästä (kulkee nikillä Naal) saada liikkeelle mutta hän ei ole tainnut käydä foorumeilla vähään aikaan. Jos jollakin on hänen numeroaan niin vinkatkaa ihmeessä hänelle. Itseltäni numero on jäänyt uupumaan osoiteluettelosta. :)
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Tonkku
Viestit: 112
Liittynyt: 02 Helmi 2018, 21:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Tonkku »

Hei, itse olisin kiinostunut tulemaan pelaa lauantaina. Jos tarvitsee paikan, minun luonna voidaan pelata jos ei muuta löydy. Sen huono puoli on että asun Vantaalla... Kertokaa jos tarvetta niin laitan sitten vaikka privaatti viestin osoitteesta.

Edit: Luin uudestaan tuon alkuperäisen viestin, oli että paikka on mutta lisukkeet puuttuu vain, mun moka.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Naal »

Hoi ja kiitos. Lauantai on haastavaa, koska pitäisi paimentaa omaa porukkaa eteenpäin adventure pathilla. Ainoa sauma olisi vetää/pelata jotain heti aamusella kymmenen tai viimeistään yhdentoista aikoihin. Preppauskannassa valmiina olevat pelit ovat pitkälti sellaisia minkä paikalliset ovat jo nähneet. Vaihtoehtoja siinä olisivat lähinnä:
#9-09 Beyond the Halflight Path (3—7 joka on vedetty ainakin kahdesti Swyrlynille, mutta repeatable)
#9-14 Down the Verdant Path (1—5 jonka Tonkku on jo kahlannut läpi)
#9-16 Fallen Family, Broken Name (1—5 johon Swyrlyn ja Tonkku ovat ilmoittautuneet, mutta joka on ekalla levelillä repeatable)

Tai sitten pelaan. Tai en pelaa, jos aloitus olisi klo 11 jälkeen. :|
Pidän tätä lankaa silmällä tämän ja huomisen.

Turku kutsuu toukokuussa...

Edit: Halflight, ei halflife, mr. Freeman.
Avatar
mosillan
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 11:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja mosillan »

Jäänyt melko paljon pelailematta, mutta voisin kyllä nyt tänä lauantaina pelaillakkin.

Liikun ihan mielelläni pois kotoa, mutta täällä voidaan pelailla myös.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Juma! Mehän saadaan peli aikaiseksi <3
Saatte Naal ja Swyrlyn nahistella keskenään, että kumpi vetää. O: )
Voidaan pelaa sen mun ystäväni luona niin kaikki pääsee tuulettumaan kotoansa. Hän asuu Sturenkadulla Kulttuuritaloa vastapäätä. Tuokaa joku kartta ja pari figua paikalle!
Klo 10:30 (alkaa kuitenkin klo 11, koska ropettajat) aloitus olisi aika jeba, itse olen ainakin up and running jo tuohon aikaan.

Itseäni kiihottaisi Mr. Freemanin #9-09 Beyond the Halflife path (koska ikivihreä, "helppo" saada pelaajia ja vielä itseltäni pelaamatta), mutta täysin avoin muillekin ehdotuksille, esim #9-16 Fallen Family, Broken Name.

Eli onko kokoonpanomme tällä hetkellä?:

- Swyrlyn
- Naal
- Tonkku
- Mosillan
- Tuna
- +1 Avec (Visaster)
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Kyllä mä voin siihen Halflightiin tulla vielä uudestaan, kun muut ei sitä ole pelanneet. Mun pienen tierin hahmot on vaan aika vähäisiä (voin tulla vaikka tason 5-hahmolla, jos nyt en keksi onko mulla jossain vielä 3-4 gmblobia). Siihen 6-7 tieriin löytyykin sitten kauhea pino hahmoja.
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Naal »

Kerään rojut Puolivaloon varmuudeksi. Molemmat tierit OK. Swyrlyn, jos mielessä on jokin nätti 1-5 niin voin hyvin olla pelaajanakin. Molempi parempi.

Jos tulet pelaajana, voitko silti ystävällisesti tuoda figuboksin pelaajien hahmoja varten? Saatan myös tarvita kroniikat Halflight Pathiin. Omasta printterinistäni loppui muste kun yritin tulostaa rekvisiittaa Fallen Familyä varten (kaikki tarvittava siihen on, nopeutusmateriaali vain puuttuu). Yritän ehtiä lataamaan tulostimen, mutta ei ole satavarmaa että ehdin.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Itseltäni löytyy kasa hahmoja juuri tuon lvl 5 molemmin puolin, varmaan osa niistä selviää korkeammallakin tierillä (kunhan saadaan hiileri käyttöön). Mut alempi tieri onnistuu varmasti ja siihen löytyy tosi moneen eri rooliin sombailijoita! Voidaan Visasterille aina dumppaa se pregen Kyra xD.

Jos Tonkku ja Mosillan vielä kuittaa tuon aloitusajan 10:30 ookooksi niin homma on sillä selvä (voi toki tulla myöhässä etc). Eiköhän tästä saada hyvä lauantai aikaiseki. Oli luvattu kevään komeimmat kelit lauantaille niin mikä on sen ihanampaa kuin pysyä sisällä asunnossa ja tilata sinne paikallisesta vähän ruokaa ja pelailla ropee, verhot kiinni! xD Pian nähdään.
Pistän osoitteet pirvana.
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Tonkku
Viestit: 112
Liittynyt: 02 Helmi 2018, 21:01
Paikkakunta: Vantaa

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Tonkku »

Hei, tuo 10:30 la käy minulle. Minulla on vain yksi hahmo toistaiseksi joka on lvl 2. Viimeistelen tänään uuden lvl 1 varmuuden vuoksi ja jos se on korkeamman tason, pitää sitten pelaa pregenillä.
Avatar
mosillan
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Helmi 2017, 11:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja mosillan »

10:30 aloitus on varsin käypä!

Hahmoja löytyy ihan laidasta laitaan tasoiltaan ja luokiltaan. Ja kyllä sitä vähän tulee figujakin mukana.
Swyrlyn
Viestit: 425
Liittynyt: 07 Helmi 2017, 08:03

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Swyrlyn »

Omassa tulostimessa riitti näköjään juuri muste vielä kronikoihin, joten ne on nyt tulostettuna. Otan mukaan myös joitain figura ja pawneja. En tiedä miten ehdin tänään preppaamaan ja en jaksa alkaa mosin listalta kaivelemaan mitä se ei olisi pelannut niin mennään vaan Puolivalolla :).
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Naal »

Kiitoksia kroniikoista. Skenupawneja ei tarvita. Kaer Magaan huomenna 10:30.

Jos saatte keskenänne Tierin hahmotettua niin ei siitä haittaa ainakaan ole.
Veikkaan että Tonkulla ja Visasterilla menee pregeniksi. Otan neloset ja seiskat mukaan.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Mulla parit pc hahmo figut myös mukana et kunhan ainakin saadaan jotai nöttösiä monstereiksi ni päästään jo pitkälle. Pregenillä varmaan pitää mennä poikain, mulla on ne kans mukavasti nettimuodossa et riittää et ihmiset pääsee paikalle :)

Ja luckily korkeamman levun pregen seikkailun saa suoraan käännettyä level yks hahmolle rahaksi, expaksi ja prestigeksi et sinällään ei nii paha vaikkei omaa hahmoa pääsemään käyttämään. 8-)

Hienoa omistautumista tyypit! Turku nostaa hattua awesome hesalaisille <3
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Naal
Venture-Agent
Viestit: 548
Liittynyt: 15 Elo 2017, 21:15

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Naal »

Lopetus tuli tehtyä hiukan hätäisesti, joten varmuuden vuoksi vielä kiitos Ninja Tunalle paimentamisesta ja Visasterille isännöinnistä.
Avatar
Ninja Tuna
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Elo 2017, 11:35
Paikkakunta: Turqu

Re: 14.4.2018 Extempore peliä pääkaupunkiseudulla?

Viesti Kirjoittaja Ninja Tuna »

Visaster oli myös innoissaan pelistä eli otamme siis ehdottomasti näitä uudestaankin kun tulee hyvä tilanne taas vastaan. Kiitoksia GMlle todella hyvästä valmistautumisesta sekä vedosta ja pelaajille myös hyvästä antautumisesta pelille. I liked it!

Tulkaa toki Turun suuntaan joskus pelailemaan. Kaikki tarvittavat puitteet saadaan järjestymään :)
Sincerely
Tunawan
"Pain is temporary. Honor is forever." -Rieha
Vastaa Viestiin