[Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + Serpent's Ire (tai toiveskenu)

Oulun alueen pelit, pelipäivät ja muut.
Oulu region games, gamedays and other.
Graicav
Venture-Agent

Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu?

Viesti Kirjoittaja Graicav » 14 Helmi 2019, 07:07

Minä voin hostia toiveskenun. Oikeastaan mikä tahansa tier käy. Voin myös hostia Serpent's Iren (joka olisi jatkoa Serpent's Riselle ja käyttää valmishahmoja, kiinnostuneet huom!).

Erkenmormel

Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu?

Viesti Kirjoittaja Erkenmormel » 14 Helmi 2019, 07:22

Voisin tulla pelaamaan toiveskenun.

Agape
Venture-Captain

Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu

Viesti Kirjoittaja Agape » 14 Helmi 2019, 15:10

Suorastaan suosittelisin Serpent's Ireä, saisit sillä yhden spessun viidettä tähteä kohti ja itse en sitä varmaankaan ehdi hostia S10-skenupaineen vuoksi
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)

Graicav
Venture-Agent

Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + Serpent's Ire (tai toiveskenu)

Viesti Kirjoittaja Graicav » 18 Helmi 2019, 07:46

Serpent's Ire taitaa olla sellainen jota pitäisi mainostaa hyvissä ajoin :)
Aion sen kuitenkin tänä vuonna peluuttaa.

Näyttäisi siltä, että toinen pöytä ei toteudu. Mutta jos ns. viime hetken ilmoittautujia tulee niin olen valmis peluuttamaan jonkun lyhyehkön vanhan skenaarion (uskoisin että sopiva löytyy, ja preferenssi pienelle tierille). Sanotaanko, että takaraja ilmoittautumisille on tänään maanantaina klo 20. Ykköspöytää ei tarvitse tämän vuoksi alkaa osittelemaan :)

Vastaa Viestiin