[Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + Serpent's Ire (tai toiveskenu)
Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu?
Minä voin hostia toiveskenun. Oikeastaan mikä tahansa tier käy. Voin myös hostia Serpent's Iren (joka olisi jatkoa Serpent's Riselle ja käyttää valmishahmoja, kiinnostuneet huom!).
-
Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu?
Voisin tulla pelaamaan toiveskenun.
Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + toiveskenu
Suorastaan suosittelisin Serpent's Ireä, saisit sillä yhden spessun viidettä tähteä kohti ja itse en sitä varmaankaan ehdi hostia S10-skenupaineen vuoksi
Pathfinder Society Venture-Captain
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)
Paras tapa pelata pöytäroolipeliä on maksimoida toisten hauskuus.
PFSOulu ( at ) gmail . com
Irkissä Agape (IRCnet, Quakenet, Synirc)
Re: [Fantsu] Kevään PFS fantsussa 19.2. Fragments of Antiquity (5-9) + Serpent's Ire (tai toiveskenu)
Serpent's Ire taitaa olla sellainen jota pitäisi mainostaa hyvissä ajoin 
Aion sen kuitenkin tänä vuonna peluuttaa.
Näyttäisi siltä, että toinen pöytä ei toteudu. Mutta jos ns. viime hetken ilmoittautujia tulee niin olen valmis peluuttamaan jonkun lyhyehkön vanhan skenaarion (uskoisin että sopiva löytyy, ja preferenssi pienelle tierille). Sanotaanko, että takaraja ilmoittautumisille on tänään maanantaina klo 20. Ykköspöytää ei tarvitse tämän vuoksi alkaa osittelemaan

Aion sen kuitenkin tänä vuonna peluuttaa.
Näyttäisi siltä, että toinen pöytä ei toteudu. Mutta jos ns. viime hetken ilmoittautujia tulee niin olen valmis peluuttamaan jonkun lyhyehkön vanhan skenaarion (uskoisin että sopiva löytyy, ja preferenssi pienelle tierille). Sanotaanko, että takaraja ilmoittautumisille on tänään maanantaina klo 20. Ykköspöytää ei tarvitse tämän vuoksi alkaa osittelemaan